*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Funker det?? og hvor får man kjøpt det???
Veronica ♡ lille Emilie+spire Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 På meg funket det veldig bra! Seaband heter de, og du får kjøpt de på de fleste helsekostbutikker og noen apotek tror jeg
balsam Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 jeg syns faktisk det funka jeg...=) ikke på de ALLER verste dagene, men på de dagene jeg bare var kvalm, mn ikke kastet opp hjalp det.... jeg kjøpte mine på apoteket=)
*FLoRinA* Har født!!!! Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Tusen takk..Hva koster det???
☆Monkey Business☆ Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Funka ikke på meg i det hele tatt kosta 250 tror jeg.....du kan få mine om du vil:)
Loyloy Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Prøv Ingefærkapsler fra apoteket eller helsekosten du... Det virker vaffal....
~sjiraff~ Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Det funker nok om du finner det rette puktet.. Men det var ikke så enkelt synes jeg da. Gikk til akupunktur og da satte de nåler i samme punkt og det var hvertfall effektivvt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå