Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Eg har termin 19 mars og blei sykemeldt til den 15 desember...skulle ønske eg blei lengre for eg har bekkenløsning og det gjør så jæv...vondt:( men men håper eg blir lengre etterpå da? trenger det for på jobb blir eg heilt ødelagt:(men man kan jo bli gal av og være heime også da...
Plopp Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Ja jag är 50% sjukskriven Har termin den 7e Mars. ^ Har hela tiden varit svimmel och extremt trött och dålig form. Har låg järn nivå.
trebarnsmamma? Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Ja, termin 31.mars, skulle ønske jeg var frisk og kunne være i aktivitet.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 har termin 13mars og er hjemmeværende med en på 11 mnd, men hadde nok vært sykemeldt om jeg var i jobb (bekkenløsning, svimmelhet og særdeles lavt blodtrykk)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Sjukmeldt her oxo... Har termin den 6 mars, og har hatt mye bekkenløsning.. men no e det ikke det som e probleme... No har jeg veldig vanskli for å vær våken... er så innmari trøtt hele dagen, så hadde ikke greid å vert på jobb og tatt meg av dattara mi på 3 år samtidig..
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 jeg og har termin 19 mars er hjemmeværende...er ikke noe i form..
Kammie 3 barnsmor:o) Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er sykemeldt 100 %. Har også bekkenløsning..... Huff..... Går til fysio. Har termin 12 mars. Kunne godt tenkt meg å vært på jobb, men klarer det ikke. Prøvde å gå noe aktivt sykemeldt, men..... Har vært sykemeldt lenge, å blir det frem til fødselen. Prøver så godt jeg kan å stelle til jul, men det går i sneglefart. Heldigvis fått unna det meste av julegaver. ). Lykke til!!
Shinyogsmåen Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er også sykmeldt. Har termin 8 mars. Har bekkenløsning, så sannsynligvis blir jeg vel sykmeldt frem til fødselen. Men har jo allikevel et lite håp om at det skal gå over før da Jeg får 1 mnd sykmelding om gangen. Fikk du for 2 uker? Du kan jo høre neste gang om du kan få for en mnd, da du ikke tror du blir bedre.
Beama Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har termin 10. Mars.. og er 100% sykemeldt og det mest trolig resten av tiden til permisjonen begynner.. Men blir bare sykemeldt for 1 måned av gangen..
Princen min Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har termin 8 mars,og har vært sykmeldt helt fra septermber pga..masse hodeverk,og bekkenløsning,så nå kommer jeg vel til å være s.meldt frem til fødselen...
Tasso Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Ja, eg og e heimaverandes, men eg har ein på 17 mnd. Hadde eg vert i jobb så hadde eg noke vert sjukemeldt pga blødning og bekkenløsning. Har jo blitt spurt når eg va på sykehuset om eg va i arbeid, antageligvis sånn at dei sku skriva ut sjukemelding. Men, kan nok ikkje bli sjukemeldt fra å ve mamma. Veldig koselig, men veldig slitsomt å vera gravid med småbarn.
Tonje,kristine Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Har termin 17mars og er sykemeldt 50%. Har en veldig krevende jobb i bhg som fagarbeider så 50%har vært en fin balanse for meg.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 bare for litt over ei uke (10 dager) . men får bare si det til han når eg ringer den 15 at eg ikke er blitt noe bedre for dette har eg hatt lenge og det gjør jo så vondt! går på medisiner for uvi også og det er eg ferdig ed til den 15,skal bli deilgt og ikke ha det i tilegg da...
vipsen*en av hver* Skrevet 7. desember 2007 #14 Skrevet 7. desember 2007 Hei.. Jeg har termin 10.mars. Er 100 % sykemeldt pga bekkenet og har vært det siden september. Blir videre sykemeldt frem til permisjon. Jobbet som stuepike og fungerte ikke med mitt bekken. men men sånn er det.. Går fint når jeg ikke er på jobb..
Tobias og Robin Skrevet 7. desember 2007 #15 Skrevet 7. desember 2007 jeg har termin 18.mars, og er nå blitt 100% sykemeldt pga bekkenløsning,kynnere og misstanke om svangerskapsforgiftning... Blir sykemeldt til permisjonen begynner---
trinemor Skrevet 8. desember 2007 #16 Skrevet 8. desember 2007 jeg er sykemeldt 30 % pga rygg og søvnprobleme men elles så e jeg i fin form så jeg regner ikke med det blir så veldig mye mer enn 50 % p slutten hvis alt fotsetter å gå bra. det har hjulpet veldig bare ed de 30%. venter nr 2 15 mars
Ildfluå Skrevet 8. desember 2007 #17 Skrevet 8. desember 2007 Termin 26. mars og har vært delis sm fra uke 16. Begynte med 30 prosent og har økt gradvis til 60 idag. Grunnen er at jeg mistet på termin sist, så jeg synes svangerskapet er slitsomt psykisk, og jobben jeg har er tung.
Marit & de 3 knøttene Skrevet 8. desember 2007 #18 Skrevet 8. desember 2007 Jeg! *rekker opp handa* Jeg har termin 14 mars og er foreløpig sykemeldt tom 3 januar pga bekkenløsning, stress og kraftige kynnere. Regner med at jeg får forlenget sykemeldinga mi på nyåret. Bekkenet blir bare værre og værre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå