Gå til innhold

Hva er å tjene godt da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker det var en tråd for ikke så lenge siden om hva mannen tjene pr måned (før skatt) hvor de fleste svarte noe mellom 20 000 og 30 000, noen mindre, endel mellom 30 000 og 40 000 og et par mer enn det. Og mange var innom tråden og mente at her var det mange om tjente veldig mye penger og det forbauset meg litt. Jeg vil nå påstå at mellom 25 000 og 35 000 i månedslønn er helt normalt for en mann, det er jo fra ca 300 000 til ca 420 000 kr i året. Eller er jeg helt på blåbærtur? Hva er en god årslønn/månedslønn for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får jeg jobben jeg skal på intervju til nå vil jeg tjene 25.000 fast brutto i mnd + bonuser.. det synes jeg er bra.. =)

Mannen tjener 32000 brutto i mnd og jeg synes det er bra.. =)

Skrevet

Mannen tjener ca 600 000 i årslønn, mens jeg jobber bare 50% og tjener 165 000 i året...

Syntes mannen tjener godt.. vi har i allefall ingen grunn til å klage.

Skrevet

Det er nok veldig forskjellig fra person til person tror jeg... Jeg vil fra 1/1 ha en årslønn på 340 000.. jeg synes ikke det er å tjene godt selv om det er tett oppunder 30 000 brutto pr mnd. Men vi bor også på et sted hvro boutgiftene blir høye om man skal ha et normalt stort hus, og demed trenger man også mere penger for å kunne ha en romslig økonomisk hverdag. For å tjene godt bør man i mine øyne ha en årsinntekt på godt over 400 000, hvis ikke er det jo bare "normal" inntekt og ikke en god en.

Skrevet

400'-600' er grei/ok årslønn

Over 600' anser jeg som en god årslønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...