Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 I dag fikk jeg vite av legen min at jeg har mistet. Det er godt å endelig har et sikkert svar. Selv om jeg hadde på følelsen at jeg hadde mistet, er det godt å få det konstatert av legen. Og når jeg først skulle miste er jeg glad det skjedde såpass tidelig, var bare 4+2, og hadde bare vist at jeg var gravid i fire dager. Så nå er det bare å gå på med nytt mot! Og håpe på at jeg får en september baby Håper ikke syklusene mine blir helt tullete nå? Noen som vet noe om det kan skje?
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 7. desember 2007 Sånn da fikk jeg skiftet til riktig nick også
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Det var trist:-( Det kan bli litt rot etter SA/MA, men når du mister så tidlig som du gjorde så tror jeg kanskje ikke det har noe innvirkning. Det er vel kanskje ikke så lenge til EL igjen, så du får gå på med friskt mot hvis du er klar for det.
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Ja, jeg er superklar!! Jeg skal begynne å teste etter el snart, og håper det ikke er blitt noe krøll
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 jeg vil bare si at når du har vært gravid er sjansen for at det klaffer fort igjen stor.. jeg mistet i sept i uke 4+5 bare og 9 dager etterpå ble jeg gravid på nytt og idag er jeg 12+2 ønsker deg masse lykke til videre med prøvingen
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 Ååå, håper jeg er like heldig som deg!! Det må være deilig å ha kommet så langt som 12 uker
Venter på 3_de spire Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Uff da!! Håper det sitter en ny spire på plass ganske så kjapt!! Lykke til!! Klem
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 ja det er helt fantastisk å endelig ha kommet seg over de 12 ukene.. ventet lenge på de... og snart kommer du dit også, det er jeg sikker på masse lykke til
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Hei! Så trist du har mistet spiren din! Er utrolig tøft gjort av deg og ha motet så oppe:o) Vil ønske deg lykke til og håper den sitter fort:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå