Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Livmoren og plassen der babyen ligger er helt til høyre.Er 22 uker nå.Når får jeg magen mer over hele????
ma-85 Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har også hatt mer mage på den ene siden til tider. Tror det har med hvordan babyen ligger... Mer mage får du etterhvert uansett.. Og da blir det sikkert mer over hele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå