Gå til innhold

Vondt i magen nåe jeg går

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. :)

Bare lurte på om det er flere som har vondt i magen når de er ute å går eller gjør nesten ingen ting. Får det hele tiden,noen ganger når jeg går,andre ganger når jeg reiser meg. Trenger ikke å gå langt og noen ganger så kommer det tak vis og andre ganger ikke. Det hjelper ikke å bytte stilling og de kan være fryktelig vonde. Har vært sånn i over 1 uke nå. Og noen ganger varer det kjempe lenge (1-4 timer),og andre ganger korte (10-30 sek) men det er samme smerte uavhengi av varighet. Bare lurer på om det er andre som har det sånn eller vet hva det kan være. Noen ganger så stikker det skikkelig i underlivet også når jeg er ute å går,nesten som om det er en hånd eller fot som sparker seg vei ut der nede. Er i uke 35 nå. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihi, velkommen i gjengen..

har d på samme måte...

følelsen av at en fot kommer ut der nede e nok babyen som sparker/beveger seg og treffer litt nerver!!!

det m ondt i magen sa jordmor va muskulært og veldig vanlig men ubehagelig.

eneste som hjelper e å stoppe opp litt, eller roe helt ned.

heldigvis bare 5uker igjen no!!!!=)Håpe d gir seg litt.. d gjorde d m meg, så no e d enkelte dager bare d skjer.

eg e 33+1idag

Skrevet

Er nok kynnere, ja. Har det på samme måte selv. Eneste som hjelper er å ta det mer med ro.

Skrevet

sier det jeg og, velkommen i klubben:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...