♥tre små hjerter♥ Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Etter at jeg ble mamma föler jeg at jeg griner av alt.Jeg griner når jeg hõrer nasjonalsangen.jeg griner når jeg hõrer julesanger,og særlig hvis det er små barn som synger dem.Jeg blir så fort rört.Forrige lõrdag satt jeg stort sett med tårer i õya under hele sendingen av idol gir tilbake.Fler som har blitt slik etter å ha fått barn?Regner jo med at det er ganske vanlig.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jepp - ble sånn med førstemann, følte meg litt som ei fjolle;-) Nå har jeg heldigvvis blitt litt mer hardhuda. Men tåler ikke å se/høre om barn som lider etc, må skru av nyhetene noen ganger fortsatt. Både koselig og irriterende å være så lettrørt.
Snurrepippen Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jepp! Absolutt. Griner av tekster med mye følelse, sanger fra barndommen, barn, nyhetene, filmer med mer.. :-) Men det som kom som en overraskelse på meg er at jeg har blitt litt redd for å fly.. Har aldri brydd meg spes. om det før, men etter at jeg fikk nr 2 nå ble det annerledes. Vi fløy til og fra DK og til og fra Kroatia, og ble det bittelitt turbulens begge gangene, jeg fikk helt vondt inni meg og grep instinktivt hånda til eldstemann og klamret meg ekstra godt til minsten.. PUH!
Snuppa mi og meg+spiren♥ Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jepp=) får tårer øynene av denne tråden=)
nickoline og supermann Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er sippehøne nummer en............Det som har fått meg til å grine mest er den reklamen for Tv aksjonen. Den lille gutten med gul lue som støtter hodet sitt............... også griner jeg noen ganger når gutten min kommer løpende i barnehagen. så godt å se han..........
♥tre små hjerter♥ Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. desember 2007 Oki,da tar jeg det som at det er typisk mamma greie å være lettrõrt.Tenk hvis alle mennesker i verden hadde et mamma hjerte.Da hadde det ikke vært mye elendighet og krig i verden;)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 ja da! sipper av alt:) og som en annen her nevnte, så er jeg også blitt redd for å fly.... har sldri brydd meg om det før, men nå må jeg klemme litt ekstra på alex om flyet rister litt.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå