Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Orker du å prøve oss?

Vi skal flytte. Ser du hvor mye vi får for huset vårt? Over eller under takst? Skal bo hos svigers en periode før vi kjøper noe nytt. Ser du hva vi kjøper og når?

Og blir det flere barn på oss?

Jeg 200974, han 300868.

Ser du forresten om vi kommer til å trives dit vi flytter? Gru-gleder oss litt skjønner du. He, he...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjenner du gru-gleder deg litt til dette ja...

"hvor blir det nye stedet", "hvordan er naboene, nabolaget" osv.

Kjenner det kiler litt i magen ved tanken på dette.

Det er snø..litt.. men det regner bort... men vet ikke om det er da dere flytter inn til svigers, eller om det er når dere kjøper hus...

Ser et hus med sånn.. kanapp? er det det det heter? hehe, sånn som går litt ut.. Ikke så gedigent hus, men et skjønt, hjemmekoselig. med hvite gardiner...

Det virker som et veldig koselig sted.. Jeg tror dette er det nye huset deres... Veldig harmonisk...

rolig nabolag, tror dere kommer til å trives veeldig her!:)

Hmm.. to jenter og en gutt?.... hmm, er ikke helt sikker på det.. men ser tre barn.. tror det er liksom de dere får...:)

Skrevet

Tusen takk.

Det er karnapp på huset til svigers da, men kan jo godt være det på huset vi kjøper også.

Vi har to jenter nå, så om gutten kommer en gang får vi bare vente og se. Har ikke noen planer ennå.

Du ser ikke noe om hvordan det går med huset vi skal selge da?

Har veldig blanda følelser i forbindelse med flyttinga ja. Vi har det veldig trygt og godt her, men bor 180 mil unna familie og venner. Og nå er det så mye som er usikkert i forhold til jobb, kjøp og salg av hus, bhg plasser osv. Liker helst å ha kontroll på det som skjer. Men det ordner seg vel etterhvert. Men bestemødrene gleder seg veldig da. He, he...

Tusen takk igjen. Veldig artig at du skriver de bildene du får opp. Og hvite gardiner er absolutt meg.

Skrevet

Dytter litt jeg, så du ser svaret.

Mannen har ikke lyst på et barn til, men det har jeg. Tror du virkelig det kan være håp for en til uansett? Har ihvertfall ikke tenkt å bytte ut mannen. He, he...

Skrevet

Jeg tror det kommer en gutt ja....;)

Føler det!:)

Skrevet

Lurer fortsatt på hvordan det går med salg av huset. Sorry at jeg maser. Trenger ikke svare hvis du ikke gidder :-)

Skrevet

Jeg føler det går i orden...;)

Men får ikke opp noe over eller under takst dessverre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...