heisand? Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 jeg får ut melken, men det er hardt på yttersiden av brystet. har massert og håndmelket samtidig, men det blir jo nesten hardere på større område. skal jeg dra til legen for den nesesprayen da? hva er det jeg har for noe? jeg har hatt brystbettenlse i dette brystet som det er snakk om her før
futte (tm) Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Høres sånn ut, ja. Svarte akkurat på et innlegg om det på Småtroll 0-1,
futte (tm) Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/136238804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå