gullet0305+09 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei har i "alle" år hatt 25-26 dages syklus og ingenting har påvirket den i det hele tatt. Ikke stress eller noe. Men så for ett halvt år siden begynte mensen å komme med 35 -38 dages mellomrom, så noen mnd med vanlig 25-26 dages mellomrom og nå er jeg tilbake til 32 - 38 dagers styr. Noen andre som plutselig har fått sånne endringer og dermed også problemer med å bli gravid? Kjenner jeg blir litt stresset - selv om vi ikke har prøvd å bli gravid mer enn en syklus. Tok jo 3 mnd med førstemann før spiren satt:-)
lana<3 Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Du sier det selv: Kjenner jeg blir litt stresset... Kan det være no der? Trenger jo ikke være no galt eller feil...men når syklusen er blitt så forandret så er det jo vanskeligere å finne ut når man har el og om man har el i det hele tatt....alt etter hvor avslappet du er til å bli gravid....så kan du jo prøve med el-tester og temping etterhvert....hvis du ser inne på pernille info under basaltemperatur ser du ett skjema hun brukte når hun ble gravid og tror ikke hun hadde el før rundt dag 20-21.....og på det ene basaltemperaturskjemaet jeg har her hjemme er det laget skjema opptil 40 dager....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå