Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Fra det at jenta mi var to måneder sov hun hele natten, fra 2130 til 6 -0630 engang. Deilig det, men nå skjer det ting! Nå sovner hun kl 2000 og våkner kl 0200 0400 0600 for å få mat, perioden mellom 0400 og 0600 sover hun nesten ikke i det hele tatt. Er ikke lei seg i det hele tatt, bare ligger og sparker med beina og skravler....som en foss! sånn har det vært 5 netter nå ca. hun er 3 1/2 måned nå, er det økeperiode? Har hørt at den økeperioden som skjer rundt 3 måneders alderen er tøff og varer ca en uke? Noen fler som hørt om det?
Krokka og prinsessa Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg lurer også på dette......
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Når snuppa mi har hatt økeperiode så har hun hengt på puppen i 4-5 timer uten pauser. Hvis jeg tok henne vekk fra puppen hylte hun (ikke vanlig gråt). Sånn har det vært to ganger og hun er 7 uker nå, og etter økedager har jeg merket mer melk etter to dager.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Ofte bllr de skrikete når de har økedøgn, men det er vanlig at de snur litt på rytmene også ved 3 mnd alder, de oppdager verden mer, er mer våkne etc. Også må man lære inn litt rutiner på nytt, eller tilpasse etter det med mer våkentid og action på dagen. Går seg sikkert til:-)
Hilsen Aud Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 lurer også på dette... Min har gått fra å sove hele natten til å kreve mat flere ganger om natten (sovner alltid igjen med an gang da men....) Jeg trodde først det var økedøgn, men nå synes jeg det har vart i vel mange døgn...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Hun har aldrig hatt økedøgn i den forstand. Har ikke måttet sitte med henne hele tiden, uten kansje et par ganger ekstra på dagen om jeg tenker meg om. Ikke alle som har økeperioder har jeg forstått. Hun er ikke survete, bare blid og happy. Blev bare litt satt ut av den plutselige vendningen.... Da er det kansje det at hun forandrer seg, har jo merket det på dagen også at hun er mere med. Leker og skravler=) Jaja, det går seg til om et par år=) hehe HI
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Det kan godt være økedøgn. Min gutt på 3 måneder er også mye mer våken om nettene i det siste og skal ha mat hele tiden. Ikke grinete han heller, men ligger i sengen og vrir seg til han får mat og så sovner han igjen. Rundt 6 uker hadde han en 5 dagers økeperiode, og nå igjen varer det sikkert like langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå