Gå til innhold

Hvorfor up and go bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke helt hva osm er vitsen.

Tulla kan være en mark på stellebordet, men likevel så synes jeg det er mye bedre og enklere med vanlige bleier.

Up and go holder jo ikke tett og er bare klumpete synes jeg.

Har prøvd flere ulike, men her holder vi oss til teip bleier ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns up and go er enklere å ta på, uansett om barnet ligger eller står. Sitter mye bedre på også.

Skrevet

Ok. Jeg synes ikke up and go sitter bedre på. Dem sklir jo nesten av jo.

Skrevet

du er den første jeg har hørt som ikke synes up and go er best! de sitter jo så mye bedre og behagelig! synes jeg da....

Skrevet

vi bruker begge deler. synes up & go sitter fint, også har vi begynt med pottetrening.......

Skrevet

Ja deet var det jeg lurte på, at jeg var litt sær der.

Men jeg synes ikke dem sitter bra på i det heletatt. Mye lettere og mye bedre med teip ja. =)

Skrevet

Da småtten begynte å sitte og komme seg rundt på egenhånd så vi at bleien med teip hemmet han i bevegelsene, så da byttet vi til up & go. Nå har det kanskje ikke så mye å si lenger, men jeg synes fortsatt den er enklere å ta på enn den vanlige og det er det vi er vant til.

Skrevet

Jeg har gått mer og mer over til up & go da de er enklere å kjappere å ta på de gangene buksene er av alikevel. Har i det siste opplevd lekkasje ett par ganger fordi vi ikke får tape-bleiene til å sitte skikkelig. Hun nekter plent å ligge, så alle bleier må tas på når hun står.

Skrevet

Jeg synes de er mindre klumpete enn vanlig faktisk. Og nå som snuppa er blitt så stor at hun ikke bruker body hver eneste dag, men går mye med genser og bukse f.eks., så føler jeg at det må være bedre for henne å bruke "buksebleie". Ser mer komfortabelt ut, liksom.

Skrevet

dessuten klarer han å ta de på selv.... synes det er greit å la guttungen få øve seg på å kle på seg.........

Skrevet

enklere å ta på pga jeg må springe etter gutten min hvis han skal ha på tapebleie, men bruker tape på natt pga hadde en natt med lekk på up & go

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...