Gå til innhold

AU AU AU AU =( HJELP MEG=(

Puppeguri m/ 2 små dramaqueens

Anbefalte innlegg

Skrevet

har faatt saa siiiinnsykt vondt i den venstre puppen.. men det er ikke hele puppen heller.. kun utsiden av den... ytterst mot armen liksom.. hele den yttersiden er vond og oemm.... =( =(

melkeproduksjonen har gaatt myyye ned i det siste.. saa tutta har faatt mer og mer tillegg. har proevd aa oeke, men til ingen nytte.. saa det har gaatt maaaaange timer mellom de faa ammingene jeg har greid i loepet av dagen.. naa nekter hun aa ta puppen ogsaa. saa da kan jeg bare glemme det..produksjonen gaaar vel bare forsatt nedover.. men jeg har endelig godtatt det.. og tenkt at jeg har iallefall klart aa amme henne nesten 4 mndr...

proevde forresten aa pumpe ut litt, for aa se om det lettet paa det oemme.. men neeida.. forsatt liiike vondt.... og det er ikke mye som kommer ut...

foeler meg ikke helt pigg heller =( =(

What to doooo? og hva er dette... ? brystbetennelse? har jo ikke feber..og ikke noe roedt flammende paa brystet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt .............

Skrevet

Hvis du har anledning, gå i dusjen, bruk mye varmt vann på det ømme punktet og masser godt. Prøv om du får ut noe. Kan høres ut som tette melkeganger, og det kna utvikle seg til betennelse hvis ikke du får tømt. Pakk ellers puppen godt inn, har du ullvatt er det bra. Hvis ikke, bruk en ullbody eller noe til å varme puppen. Det beste er jo hvis hannah tømmer puppen, men ser at det ikke er så lett. Prøv å pumpe. Kontakt lege hvis ikke det gir seg. Ta kontakt med helsestasjon eller ammehjelp hvis du vil prøve å fortsette med amming

Lykke til, og god bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...