Thunderstruck Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Noen som har gjort det på sine barn og vil fortelle meg om perasjon og dagene etterpå??
Mamma´n til A og F Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Kan ikke svare på spørsmålet ditt.....men lurte på hvilke plager barnret ditt har hatt? Har en datter på 10 mnd med enorme mandler, i følge legen. Men har ikke andre plager enn litt tykk stemme. Men er redd en halsinfeksjon vil tette hele svelget....
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 datteren min fjernet mandlene for ikke så lenge siden. hun ble operert ca kl 1, og hun sov til ca 3 og da vekket de henne, for hun skulle flyttes til en annen avdeling. hun begynte å snakke og tulle med oss med en gang. akkuarat som om ingenting hadde skjedd. etter en stund spiste hun is og på kvelden spiste hun to skiver !!!! alt i alt gikk det kjenpebra, i kom hjem dagen etter. hun var litt irritert fordi hun ikke kunne gå i barnehagen, men det var viktig å ikke bli varm for da var det fare for blødning. dagene gikk helt som vanlig, akkurat som om hun ikke hadde blitt operert lurer du på noe spes eller, bare spør:-)
ღprinsesse&prins&prinsesseღ Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 jenta mi ble operert et par dager før hun fylte fire. hun var veldig plaget md mandlene, spes det siste året. noen ganger viste jeg ikke hvordan hun kunne snakke, de var så svære. hun hadde dyp stemme også. snakket gjennom nesa på en måte
Thunderstruck Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Han har hatt halsbetennelse 4 ganger det siste halvåret... Og må gå på pencilin. Ikke særlig bra.. Han har også store mandler når han er syk,men normal når han er frisk. år vel vurderingstime på nyåret.
Thunderstruck Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 Så heldig hun var da:-) Håper han her også blir det:-) Han er 7 år han da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå