*BlueAngel* Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 morro å høre hva dere får opp! får jeg flere barn? i såfall hvor mange? Kjønn? egentlig samme er ikke ute etter noe spessielt. bare si det dere får opp. jeg er født 13.02.83 på forhånd tuuusen hjertelig takk
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Heisann.. svarer deg her jeg da...hørte minireka lurte på om jeg kunne se på deg... jeg føler kribling i magen når jeg ser på deg....er det noe du gleder deg spesielt til?? ja du får flere barn...vet ikke hvor mange du har fra før men noe sier meg at du har en....(litt usikker på om det er gutt eller jente) men føler mest at det er en gutt.. tror du vil få en gutt til og så en jente... Jeg ser noe blått rundt deg....hmm..vet ikke helt hva det er...en blå bil?? Og så ser det ut som dere bor i et kvitt hus...men det er jeg ikke helt sikker på for det kan vere drømmehuset ditt jeg ser for meg... ja vet ikke hva mer du vil jeg skal se... fikk opp bokstaven K, sier det deg noe?? Klem ps setter pris på tilbakemelding:)
*BlueAngel* Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 =O det du sier først der at jeg gleder meg til noe stemmer, reiser til spania alene med snuppa mi om 4 dager =) jeg har ei jente fra før =) å flere har faktisk sakt att neste mann blir gutt, å så sier du jeg får enda ei jenet hehe dette er morro for jeg har alltid bestemt meg for 3 barn =) hm det med blått vet jeg ikke helt, ikke noe jeg kan komme på i farten iallefall, kanksje jeg kommer på hva det kan være senere. eller jo kanskje det kan være at jeg liker fargen blå best Navne mitt begynner på bokstaven K =D klarer du å se hvor lenge til jeg blir gravid igjen? ikke stress ed det altså.. tuuuusen hjertelig takk for svar foresten =)
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 er nok sikkert fordi blå er din favorittfarge:) For det er ikke alltid det trenger å vere noe...fikk bare opp fargen blå så er nok d..jente ja..hmm var litt vanskelig å se den...følte begge deler skjønner du..er hun litt guttejente kanskje?? når du blir gravid....skal vi se..for meg virker det ikke som du prøver så hardt akkurat nå?? er du alene med snuppa di?? ser ut som sommeren 2008 at du kan bli gravid da.... Så bra at mye stemte...det er alltid gøy...ja følte en veldig kriblende følelse...litt sånn "reisefeberaktig" ja..(jeg bruker ofte å få det når jeg skal ut å reise vertfall) er ikke sikkert du har det men ser at du er spent på det:)
*BlueAngel* Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 om hun er gutte jente vet jeg ikke enda hehe hun er 6 mnd, men det forundrer meg ikke om hun blir det, jeg har jo tullet mye å sakt jeg skal kjøpe tøffe gutte klær til henne =P jeg får helt sjokk jeg hehe stemmer at jeg ikke prøver å bli gravid nå ja. å det stemmer også at jeg er alene med snuppa =) jeg har ikke reise feber riktig enda, men gleder meg veldig til å dra. men jeg glemte å nevne det du sa først med hvitt hus. jeg har nettopp flytta inn i en blokk i byen, men da jeg var litta bodde jeg i hvitt hus fra til jeg var 16 år =) wææ du har jo hatt alt riktig jo.. kjempe flink =) Tuuusen takk igjen
stratosen_er mamma_ Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 åå så arti...er så gøy når bildene man får opp stemmer... var noe som sa meg igjen at kanskje det var sommeren 2009 du ble gravid..var kanskje litt rask i sted...men det blir på sommern ser d ut som vertfall... Får kose deg i spania da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå