Gå til innhold

Hoven i anklene... (fra 2.trim:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i dag at jeg hadde hovnet i anklene, ikke slik at de ser ut som tømmerstokker, men nok til at jeg la merke til det. Er ikke hoven i fingre og andre steder som jeg kan se. Hvor "mye" hoven" må man være før man må gi beskjed til lege? Har ingen erfaring med dette... Er det i så tilfelle greit å vente en dag eller to for å se om det går tilbake igjen?

Noen her som har noe erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke ankler lenger jeg. Ikke tenkt på at jeg burde si fra om det før neste kontroll som er tilu uka. Kan det være farlig?

Skrevet

Aner ikke. Vet bare at jordmor og lege har spurt meg om dette på hver kontroll. Så jeg har liksom fått det for meg at man ikke bør hovne i anklene:p Ble litt i stuss når jeg oppdaget det:)

Skrevet

da har du vann i kroppen antageligvis ;)

ikke farlig med mindre du hovner opp og får skikkelig hodepine og/eller høyt blodtrykk... :)

men prøv å ligge med bena litt høyt ;) det hjeper litt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...