Nivea30 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Så i dag at jeg hadde hovnet i anklene, ikke slik at de ser ut som tømmerstokker, men nok til at jeg la merke til det. Er ikke hoven i fingre og andre steder som jeg kan se. Hvor "mye" hoven" må man være før man må gi beskjed til lege? Har ingen erfaring med dette... Er det i så tilfelle greit å vente en dag eller to for å se om det går tilbake igjen? Noen her som har noe erfaring med dette?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Har ikke ankler lenger jeg. Ikke tenkt på at jeg burde si fra om det før neste kontroll som er tilu uka. Kan det være farlig?
Nivea30 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Aner ikke. Vet bare at jordmor og lege har spurt meg om dette på hver kontroll. Så jeg har liksom fått det for meg at man ikke bør hovne i anklene:p Ble litt i stuss når jeg oppdaget det:)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 da har du vann i kroppen antageligvis ikke farlig med mindre du hovner opp og får skikkelig hodepine og/eller høyt blodtrykk... men prøv å ligge med bena litt høyt det hjeper litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå