Gå til innhold

Liker du menn med hår på brystet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usj!!!! Tenner ikke helt meg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, men ikke på ryggen...det er æsj det...

Skrevet

Det er ikke noe jeg gikk og lette etter. Men når det nå er der så bryr det meg ingenting.

Skrevet

Ja!!! Et deilig, mykt teppe, hihi....:-)))

Det har nå ikke vært et av kriteriene mine, hehe, men heller pels enn en helt hårløs og glatt en. De er skremmende, syns jeg:-)))

Skrevet

Bryr meg ikke i det hele tatt, så sant det ikke er MYE hår...

Syns nesten det er mer usexy med helt glatt brystkasse... litt for femi på en måte:P menn er menn...

Skrevet

Har ikke prøvd det;)

Har en nesten hår løs mann,med hår på de plasser jeg og kan ha;)

Skrevet

nei. enkelt og greit, liker ikke det.

Skrevet

Foretrekker hårløse. Skal det være hår må det i så fall være skikkelig pels, ikke noen fjon som stikker ut her og der ;-)

Skrevet

er jo en grense da..

litt gjør meg ikke noe men sånn type,pels på brystkassen er NONONO..

usj..

Skrevet

NEI!!! Da må han barbere det bort eller rynker jeg kraftig på nesen.. Har litt fobi mot kroppshår...

Skrevet

Ja!

Heller hår enn glatt. Sistnevnte minner meg for mye om fjortiser.

Vil da ha en mann da ;o)

Skrevet

Haha... Har aldri lett etter menn med hår på brystet eller som ikke har hår på brystet. Bryr meg egentlig ikke så veldig mye om det. Samboeren min har litt hår på brystkassa og magen, og det plager meg overhodet ikke.

Skrevet

Jeg liker menn med hår på brystet, men ikke at de har hår på brystet. De må gjerne fjerne det hvis de har mye. sånn liten stripe synes jeg er fint.

Skrevet

Min mann har 5?! hårstrå på brystet.. .hehe... har ikke sansen for en skog der, men liker litt på magen, og en sånn veiviser nedover.... det er mmmm....

Skrevet

Ja, men i passe mengde. Har de hår synes jeg det er bedre at de beholder det enn at de vokser seg (dette gjelder _ikke_ rygghår...). Synes det er litt femi med menn som vokser brystkassa og tar håret under armene.

Skrevet

Ja! Må jo si det i og med at jeg har en....(:

Synes de "glætte" blir for feminine, jeg.

Skrevet

En liten tilleggstanke: Det kan i hvert fall ikke være sexy med sånne stubber på brystet, som sikkert kommer etter 2 dager (eller før). Det igjen gjør jo at de som barberer seg til stadighet må stå lange stunder foran speilet og fikse på dette, og DET er usexy det. Kunne ikke tenke meg en mann som brukte mer tid på badet enn meg selv ((:

Skrevet

Er jo testosteronnivået som avgjør hårveksten, så jo mere mann jo mere hår. ;-)

Har ikke sansen for de femi hårløse jeg for min del.

Men for de som liker den femi varianten er det vel gode nyheter at testosteronnivået hos menn er på vei ned. Så snart har vi vel nådd det kjønnsløse samfunn.

http://www.abcnyheter.no/node/46947

Skrevet

Jeg har aldri tenkt over det, sambo har litt hår på brystet og det gjør meg absolutt ingenting :) Synes det er mandig jeg, hehe..

Skrevet

Tja, vet bare at jeg ikke liker masse hår på brystet!! Når du kan lage rastafletter på gubben så er det den del hår for mye ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...