Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Ja, da har jeg og lilleM og pappaen hans vært på legevakten for 4 gang på 7 mnd.. Heldigvis kunne jeg spasere ut dørene igjen denne gangen... Det var befriende.. Det er lilleM sin tur til å være syk. Høy feber (40,1), halsbetennelse og dette førte til et anfall av falsk krupp i natt. Stakkars gutten var livredd. Var ute å gikk med ham rundt 2 og det roet seg ned. Men når vi kom inn igjen så ble han raskt værre igjen, så vi ringte tilbake til legevakten og de ville ta en titt på ham. Han fikk oksygen og kald damp i maske, og kom seg raskt. Fikk kortison til å utvide pusterøret og efidrin til å ta med hjem, så vi kan forebygge flere anfall.. Det er ikke lett å være mamma når de små er syke! Sukk.. Heldigvis har jeg opplevd dette før (med nevøen min..), og klarte å holde meg rolig.. Og pappa var også rolig, så vi klarte å takle det uten dramatikk. Men jeg skjønner at folk kan få panikk. Tårene rant nedover kinnene mine når vi var ute å gikk tur i natt..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Kjære deg, er det noe som vipper oss mammaer av pinnen, så er det når ungene våre ikke har det bra! Skjønner godt at tårene rant i natten:-) Håper han kommer seg og kvitter seg med slike anfall, det er ikke noe gøy! God bedring til lille M og du er flink som holdt deg rolig:-)
Plutseliten :) Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Det er ikke noe moro når barna er syke...og når de strever med pusten og blir redde er det ekstra vondt.Godt dere beholder roen,og fikk god hjelp på legevakten. God bedring til lillegutt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå