♥Cherrypie♥ Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 kjempefin side med info om el, syklusen, gravid tester og alt annet som har med kroppen å gjøre når en vil ha barn! www.pernille.info
Babyønske �� Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hmmm, ikke for å være frekk, men den siden er ganske så velkjent her inne..........
Babyønske �� Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Det går så bra :-). Kommer stadig nye til her som kanskje kan ha nytte av å vite at siden finnes
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Flott å tipse de nye om den siden med jevne mellomrom. Hadde aldri hørt om den før jeg begynte å "henge" her inne på bli gravid for noen mnd siden. :-)
SassyMom Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Takk for tips, har ikke hørt om den siden før jeg da....sløv, jeg? ehhh
Truseprinsesse Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Fint at du forteller om den. Har vært der mange ganger selv. Kommer jo nye prøvere hele tiden.
nn86 Skrevet 9. desember 2007 #8 Skrevet 9. desember 2007 hei! TAkk for tipset. jeg viste ikke om siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå