Mavil Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 ....som ikke koster 5-7 kr stykket. Noen som vet hvor man kan få tak i det? Laget kort som er ca 16 x 16 cm og fikk plutselig et problem da jeg skulle finne konvolutter til 35 kort....=/ Trenger ikke være så veldig fine, bare ikke sånn resirkulert gul-farge. Kastes jo likevell....
It's all about me Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Bor du i Oslo-området er Norway Design overraskende billig på konvolutter i rare str. Det var iallfall det da vi sende ut de hjemmelagede bryllupsinvitasjonene i en ikke vanlig str. Var mye mye dyrere på bokhandlere og andre steder som solgte slik. Ellers kan du jo sjekke på Binders....
Carnivale Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jeg kjøpte konvolutter på Panduro, men de er beregnet på 15X15-kort...og kostet dessuten 6,- stykket. Så d avar du jo like langt. Værsågod for ikke noen hjelp! ;p
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 hehe.. ser jeg har skrevet en nesten likt innlegg som deg.. Har samme problemet jeg :-/
MamiMaribel Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Du kan jo klistre igjen kortet med et klistermerke..? Det fikk jeg en gang på et hjemmelaget kort, og var veldig fint og enkelt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå