Gå til innhold

Aaaarrrggghhhh!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så vanskelig å få henne til å sove da? Hun har nå nesten ikke sovet på dagen på over en uke nå. Sover en halvtime toppen, så er det hyl og skrik. That`s it....ikke mer søvn på dagen enn det. Hun var så flink å sove på dagen frem til nå. Da var det fast å sovne ca 11, så sov hun til ca 14. Sov bare den duppen da, men det var jo bedre enn en halvtime....

Bruker også 2 timer for å få henne til å sovne om kveldene...gikk greiere for et par uker siden, men det varte ikke lenge:o(

Hun er 4 mnd forresten...

Jeg gir opp her, må vel bare innse at jeg får unger som ikke sover mer en akkurat minimalt;o/

Dagens utblåsning....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du skipper den første luren da?

Jeg har måtte begynne å holde gutten min våken fra han står opp til etter han har fått lunsj. Da sovner han med en gang. Han våkner mellom 06-07.30.. Legger han da mellom 11.30 og 12. Da sover han 1,5-2 timer, å en liten time fra kl.16..

Skrevet

He, he - den første luren var den eneste...nå er det ingen....eller hun sovner på puppen og våkner nesten med en gang jeg legger henne vekk.

Hun våkner for tiden sånn ca 5 om morgenen og holder det gående til ca 21 om kvelden....kanskje noen smådupper inni mellom.

Skrevet

Huff, ja det er slitsomt når dem har slike perioder..=/ Gutten min har heller ikke sovet mye, enda jeg ser han trenger det..

Er hun sutrete hele dagen da eller?

Skrevet

kan det være tenner på gang?

Skrevet

Nei, hun er faktisk ganske blid og fornøyd - men jeg ser at hun er trett...om kvelden hyler hun veldig når hun er trett + om morgenen når hun våkner.

Skrevet

Tenkte svare deg i den andre tråden du skrev, men svarer her...

Høres virkelig ut som du har prøvd alt, så noen gode tips kan jeg vel ikke gi deg..

Men; lurer på en ting:

Syns å huske at hun hadde kolikk og er behandlet for det?

Hvem gikk dere til da?

Vi har vært noen ganger hos manellterapeut med lillegutt fordi han hadde en favorittside å ligge på + skjevhet i kroppen. Ga ikke uttrykk for at det plaget han noe, men noen babyer plages vel mer av stiv nakke/ vond muskulatur..?

Vesla di kan ikke ha noen muskulære plager da?

Som gjør at hun har vansker med å slappe skikkelig av og sove godt?

Aner jo ikke,jeg, men det eneste jeg kan komme på.

Håper det bedrer seg for dere!!

Skrevet

Har tenkt på det med tenner. Har gitt henne dentonex, men det ser ikke ut til å gjøre noen forskjell.

Skrevet

Hei, Alba, jo, hun hadde kolikk, men det ble mye bedre etter hun var hos kiropraktor. Han skjekket henne for låsninger ol, men fant ikke noe - bare mye luft, så drikker mye ammete og passer på å få rapet henne etter mat. Hun har aldri hatt en favorittside og hun beveger seg godt på gulvet, har bla rullet både på mage og rygg.

Skrevet

Hm...

jammen ikke lett....

Så et innslag på tv for en stund siden ang. babymassasje.

Så veldig beroligende ut for babyene.

Dama de intervjuet hadde gått kurs og sa at de nå brukte dette som en fast kosestund før leggetid. Tror det i hovedsak var pappan som ga babyen massasje på kveldstid.

Kan det være noen tips å hente der?

Tenker da for å berolige jenta di så hun kanskje lettere sovner?

Skrevet

Ja, kanskje det hadde vært noe - skal prøves:o)

Måtte ut å kjøre med henne i sted til slutt, for at hun skulle sovne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...