Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg begynner denne helgen, skal vaske ned badet, skure vegger og tak, ALT skal vaskes der inne:) Begynner muligens på kjøkkenet, gleder meg jeg:) (til å bli fedig hvertfall:)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Niks;) Er så kvalm at bare det å holde seg på beina er en utfordring, dessuten skal vi flytte like før jul så den vasken dropper jeg lett
crissi Eline og Lillebror 29.5 Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 nei... jeg håper på at julens mirakel skal skje nettopp meg i år, og at engler med vaskefiller og skaft skal dale ned i vedskjulet mitt å synge "nå har vi vaska golvet og vi har børi ved" JEG HATER Å VASKE....og bære ved...
petite fleur Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Var planen det ja! Skal sende samboeren min og nurket ut av huset så jeg har håp om å bli ferdig......;-)
trøndermamma Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jepp, har store planer om det ja! Dvs. på lørdag før jeg drar på julebord. Søndagen tror jeg at jeg må se an formen litt;/ Ser kanskje for meg at jeg lar bøtten stå da, og heller skriver julekort eller noe....
SassyMom Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 "skure ned huset til jul"? ehhhh...trengs det? Synes å ha et jevnt over rent hus hele året burde være godt nok i julen også jeg da, men nå er ikke jeg noen førstepremievinner i husmorfaget
* 5 om dagen * Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 nei, her blir det bare vanlig helgvask, med god hjelp av mannen når han snart kommer fra arbeid. Syke barn denne uka, og ikke i form sjøl heller.... orker ikke å vaske så lenge før jul heller....
Meg og bøllegutta!! Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Ikke i helga nei for da skal vi på hytetur og kose oss med turer, bål og grilling av pølser på bålet! God mat lesebøker å sove på morran begge to for forledrene mine står opp med begge gutta : )) Har allerede vasket ut av alle overskapa på kjøkkenet og tar underskap til mandag! Badet skal mannen min få lov å skrubbe ned!! Huset vasker jeg jo ukentlig , men gangen og hallen med lister og alt skal få seg en grundig omgang med grønnsåpe fredagen før jul : )) Så tenkte jeg kanskje å pusse vinduer, men det kreves laaang oppsyking for å begynne på det; (((
Lille søtnos Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Ikke jeg nei. Nå får det holde med vanlig vask og julepynting, men lykke til med innvendig husrens, og husk å ta deg noen pauser!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. desember 2007 Hehe vasker ikke kun til jul altså, men til jul vasker jeg ekstra mye. Vasker vegger og tak, inni skuffer og skap, rydder i alle skuffer og skap samt kaster det vi ikke har brukt for lenger. Ja, storrengjøring med andre ord. Det er da virkelig rent og pent her hele året også
fox`y Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 jepp skal nokk vaske litt i helgen ja,skap,skuffer,vegger,vinduer osv osv.. har allerede begynt da, så er ferdi me kjøkkenet og stua nå men skal ta pause på søndag da siden jeg har bursdag da..... gleder meg til jeg er ferdi me rundvasken..vasker jo gulv og støv vær dag ellers å så...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå