Gå til innhold

Flere som skal skure ned til jul i helgen?:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner denne helgen, skal vaske ned badet, skure vegger og tak, ALT skal vaskes der inne:)

Begynner muligens på kjøkkenet, gleder meg jeg:) (til å bli fedig hvertfall:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Niks;) Er så kvalm at bare det å holde seg på beina er en utfordring, dessuten skal vi flytte like før jul så den vasken dropper jeg lett :D

Skrevet

nei...

jeg håper på at julens mirakel skal skje nettopp meg i år, og at engler med vaskefiller og skaft skal dale ned i vedskjulet mitt å synge "nå har vi vaska golvet og vi har børi ved"

JEG HATER Å VASKE....og bære ved...

Skrevet

Var planen det ja! Skal sende samboeren min og nurket ut av huset så jeg har håp om å bli ferdig......;-)

Skrevet

Jepp, har store planer om det ja! Dvs. på lørdag før jeg drar på julebord. Søndagen tror jeg at jeg må se an formen litt;/

Ser kanskje for meg at jeg lar bøtten stå da, og heller skriver julekort eller noe....

Skrevet

"skure ned huset til jul"? ehhhh...trengs det? Synes å ha et jevnt over rent hus hele året burde være godt nok i julen også jeg da, men nå er ikke jeg noen førstepremievinner i husmorfaget :D

Skrevet

nei, her blir det bare vanlig helgvask, med god hjelp av mannen når han snart kommer fra arbeid.

Syke barn denne uka, og ikke i form sjøl heller....

orker ikke å vaske så lenge før jul heller....

Skrevet

Ikke i helga nei for da skal vi på hytetur og kose oss med turer, bål og grilling av pølser på bålet! God mat lesebøker å sove på morran begge to for forledrene mine står opp med begge gutta : ))

Har allerede vasket ut av alle overskapa på kjøkkenet og tar underskap til mandag! Badet skal mannen min få lov å skrubbe ned!! Huset vasker jeg jo ukentlig , men gangen og hallen med lister og alt skal få seg en grundig omgang med grønnsåpe fredagen før jul : ))

Så tenkte jeg kanskje å pusse vinduer, men det kreves laaang oppsyking for å begynne på det; (((

Skrevet

Ikke jeg nei. Nå får det holde med vanlig vask og julepynting, men lykke til med innvendig husrens, og husk å ta deg noen pauser!

Skrevet

Hehe vasker ikke kun til jul altså, men til jul vasker jeg ekstra mye.

Vasker vegger og tak, inni skuffer og skap, rydder i alle skuffer og skap samt kaster det vi ikke har brukt for lenger.

Ja, storrengjøring med andre ord.

Det er da virkelig rent og pent her hele året også:)

Skrevet

jepp skal nokk vaske litt i helgen ja,skap,skuffer,vegger,vinduer osv osv.. har allerede begynt da, så er ferdi me kjøkkenet og stua nå:) men skal ta pause på søndag da siden jeg har bursdag da.....

gleder meg til jeg er ferdi me rundvasken..vasker jo gulv og støv vær dag ellers å så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...