sorlandet Skrevet 7. desember 2007 #26 Skrevet 7. desember 2007 - du begynner og tute over dødsannonsenen til totalt ukjente mennesker - du synger fine julesanger og plutselig begynner å tute fordi teksten ble så dyp... - dudrar på fest med ei ølflaske fylt med vann, og "spiller" full for at ingen skal merke det, går hjem over 5 km i regn, istedetfor å ta bilen og si at du ikke følte deg i festhumør idag....
CB-BabyBoy Skrevet 7. desember 2007 #27 Skrevet 7. desember 2007 Når du ser en som vinner en tennismatch og du blir rørt fordi hun ble så glad. Men så viser de bilde av hun som tapte og da griner du enda mer for det er så synd på henne Når du spør om råd for hvordan bli kvitt lusene på planta, får til svar at du kan dynke planta med melk for da drukner dem og du griner og utbryter "næmmen stakars lusene da" Her har vi empati for alle og enhver ja
Guttemamma75 Skrevet 7. desember 2007 #28 Skrevet 7. desember 2007 Når du hyltuter fordi katta til Svein døde i "jakten på kjærligheten"... Stakkar Rasmus.....snufs..hulk.. Når magen hyler etter mat men det finnes ikke en ting i hele VERDEN du har lyst til å spise... Når 6 klementiner regnes for et fullverdig måltid.. nam.. Hva er det med gravide og sitrusfrukter???? Når du ikke klarer å sitte på sofaen i mer enn 5 minutter etter å ha vært på jobb for det gjør så utrolig vondt i rompa/bekkenet!!! Når puppene lever sitt eget liv og vokser litt HVER dag.. Når mannen din ikke lengre forventer å få sex men rusler slukøret inn på badet for å ta seg et runk uten å ha spurt om du vil en gang..
Randine + 2 små Skrevet 7. desember 2007 #29 Skrevet 7. desember 2007 - Når det tar like lang tid å planlegge en tur til postkassa på holka som det vanligvis tar å planlegge en sydenpolentur...og du prater til broddene og sparken som om de skulle være dine beste venner underveis - innen en har fått stabla seg tilbake i godstolen etter en dotur, så kjennes en igjen like issetrengt ut etter den fysiske anstrengelsen - når du blir sur på sambo for at han spør deg om du har det bra på et tidspunkt han ikke bør spørre, og du blir sur når han ikke spør da han egentlig burde ha gjort det....noe som pleier å variere ca hvert 5 minutt.
femtemannpåveg! Skrevet 7. desember 2007 #31 Skrevet 7. desember 2007 *lermegihjel!* Hjeeeelp! Farlige, gravide damer ute og går... Skikkelig morsom lesning! En ting skal dere ha, dere er kanskje hormonelle, men selvironien deres er det ikke noe i veien med! Hilsen deres medgravide
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #32 Skrevet 8. desember 2007 Eller når en blir rørt til tårer når en leser alle innleggene her....herlighet! Helt utrolig! Er lettrørt til vanlig, men er jo helt på styr når jeg er gravid....
Gjest dagdrømmer Skrevet 8. desember 2007 #33 Skrevet 8. desember 2007 - du snur deg på doen på kjøpesentret for å trekke i og river med deg dorullholderen på den ene sida og sanitetsbindholderen på andre sida av avlukket - de som jobber på lageret på jobb begynner å flytte unna paller idet du kommer inn døra - når kundene ikke hører et ord av hva du prøver å fortelle fordi de bare MÅ spørre om du har spist noe du ikke har tålt, kalle deg "tjukka" og spørre om hvor mange det er der inne...sukk
Gjest Skrevet 8. desember 2007 #34 Skrevet 8. desember 2007 Når du kjører handlevogna med vilje på en mann som sniker seg foran deg i køen på rema. Kjenner jeg blir ordentlig sint på mennesker som jeg ikke kjenner, men som er frekke eller yter dårlig service på butikker. Synes det er veldig morsomt etterpå at jeg blir så sint for ingenting...
leo-83*Har født* Skrevet 8. desember 2007 #35 Skrevet 8. desember 2007 - når du lister deg ut i garasjen for å lukte på sykkeldekkene.I håp om at ingen ser deg. - når du legger merke til alle som er gravide rundt deg. - når griner av ting som ikke er trist engang. - når du blir sint på gubben og ikke vet engang hvorfor. - når du springer på do for du er så tisse trengt også kommer det kun 2 dråper hver gang. - når du har lyst på alt annet enn det som er i kjøleskapet og gubben reiser ut for å handle det du har lyst på,men når han kommer hjem har du ikke lyst på det heller...Huff stakar mann:-)
Hikken Skrevet 29. januar 2008 #36 Skrevet 29. januar 2008 -du begynner å grine fordi det ligger en sokk igjen i skittentøyskurven og den andre nettopp har blitt vasket. -det er godt med is til frokost, lunsj og middag. Og som mellommåltid.. -du kaster trusa på gulvet, tråkken opp i hullene og ber sambo trekke den opp. -når man skjeller ut stakkars apotekdamen fordi de ikke har avlange paracet. (jada for faen, jeg SER de runde, men jeg vil ha avlange!) -du hinter til sambo at han kanskje spiller litt mye wow for tiden, og smeller tilbake at den dagen du kutter ut BiM skal jeg kutte ut wow.. (touché...)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 29. januar 2008 #37 Skrevet 29. januar 2008 -du nesten drømmer om å hive innpå et par pakker paracet, la de få virke og så hente en diger kniv for å få tatt ut den ungen fra magen! Sånn egengjort keisersnitt!! - du står opp kl 5 på natta for å la dusjen renne bak på bekkenet der du har så jæææævli vondt! - du sitter å gråter hver jævla gang av "En engel iblant oss"...... - du gråter når det er tomt for appelsiner!! - du har bare lyst til å vrenge huet av gubben fordi han spiste opp over halve posen av den ostepopen JEG hadde kjøpt!!!! Ble så lei meg at jeg ikke greidde å si noe eller vise følelser!! hehe.... - du våkner opp på natta av at du må snu deg, og du må planlegge hvordan dette skal skje uten at bekkenet klikker mer enn hva det tidligere har gjort og uten det å vekke gubben samtidig! Ikke lett med diger mage assa!!!! - du er så sliten og har så vondt i hele kroppen fordi du nesten ikke har sovet på mange uker! - du rett og slett ikke GIDDER å kle på deg mer enn kanskje en overdel på dagen, for det er så forferdelig varmt å gå med mer klær!!! - mannen din vil ha vinduet lukket på soverommet og jeg vil ha det åpent selv midt på vinteren med -15 grader ute! Samtidig så ligger han med tidenes tykkeste dundyne og hutrer, mens jeg ligger med en kjempetynn somerdyne og svetter!!! hehe.... - du velger comfort over stil! - crocs er ditt aller beste skotøy noensinne! Hva så om en har skjørt til og skal på restaurant???
Gemini7 Skrevet 29. januar 2008 #38 Skrevet 29. januar 2008 -du etter mye banning or orging med lommespeil i dusjen må tilkalle sambo for å stille opp og ta intimbarberingen på deg -du skjeller ut den samme, snille sambo fordi han har kjøpt feil potetgullsmak til deg. Driiitsur
mamiladi Skrevet 29. januar 2008 #39 Skrevet 29. januar 2008 Når man niglor på alle barnevognene som triller forbi for å se hvilket merke det er... Når sex blir en aerobicøkt og akrobatisk sirkusøvelse :-D Når man ligger inntil mannen sin bare for å kose før leggetid, og han bryter ut "ehh jeg tror puppen din lekker på meg"... Ups I did it again..
Tobias og Robin Skrevet 29. januar 2008 #40 Skrevet 29. januar 2008 når du faktisk vurderer å kjøpe nytt stellebord fordi du ikke orker vaske det "gamle"...
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. januar 2008 #41 Skrevet 29. januar 2008 Hehehe;-) Kjenner meg igjen. Så en reklame med barn som var på barnehjem på FEM i ste og gråt som bare det...
Bebbiss Skrevet 29. januar 2008 #42 Skrevet 29. januar 2008 - du skulle ønske tyngdekraften var en person så du kunne grisebanke'n! Hvorfor skal alt ramle på gulvet for tiden? - du må tisse - virkelig tisse - og det er fem minutter siden sist. Du vet det bare vil komme nok til å fylle et fingerbøll, men guuuuuuuuud så deilig og befriende å få det ut... - når leggene dine ser ut som de er laget av Tempur - når du har trykket ned huden, blir holder den formen en stund etterpå. - når du ser ut som en pillemisbruker, men tidligere knapt har tatt en tic-tac. (må jo passe på å få i seg multivitamin for gravide, jerntabletter, omega 3 og probiotika)
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 29. januar 2008 #43 Skrevet 29. januar 2008 Begynner å gråte i butikken pga et bilde på forsiden av VG...*flaut*
EMC77 og JTK08 + NY? Skrevet 30. januar 2008 #44 Skrevet 30. januar 2008 - man er avhengig av skohorn - sambo må hjelpe til å snu meg i senga - man plutselig er blitt A-menneske - spising og soving blir det viktigste i livet
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 30. januar 2008 #45 Skrevet 30. januar 2008 HAHAHA...FANTASTISK TRÅD!!!!! - Når man våkner mitt på natta av at puta er våt for man har liggi å gråti i søvne - Når man våkner og begynner å tute for at du vil ha brødskive med smelta ost ;0) - Når du faktisk sitter å hylgriner og ler samtidig av tråder som denne.... -Når du ser ut som en 80 år gammel mann og går med paraply på solfylte dager som støtte pga bekkenløsning.... - Når turen du bruker ti minutter på vanligvis kan ta opp til en time,og du har sitte pauser.... - Når du gråter av gode gjerninger sjefen gjør mot barn..... - Når du faktisk for engangs skyld tenker over hva du spiser og får dårlig samvittighet over sukker innhold i maten... - Når klementiner og salt godteri redder verden!!! - Når du vil sprenge abort lastebilen til HELVETE for at den har et dødt 11 ukers forster i giga size på siden.......!!!! (bor i fredrikstad) (den mannen kan DØ og brenne i HELV)(/(%&( for all evig tid seriøst!!!!!!!!!!!!!!!!!)ehhhem ja.... - når du blir så sint av det du selv skriver at du ødelegger tastaturet til dataen til samboer..... heh....
Nr 3 underveis Skrevet 30. januar 2008 #46 Skrevet 30. januar 2008 När du sitter pä do og ikke vet hvordan du skal komme til for ä törke deg bak..
michelle **venter gullgutt** Skrevet 31. januar 2008 #47 Skrevet 31. januar 2008 Må bare dytte denne oppover, ler nesten så jeg griner, og sitter på jobb...
Gjest Skrevet 31. januar 2008 #48 Skrevet 31. januar 2008 ...du holder på å slenge stekepannen i veggen fordi du ikke får blandet nudlene med grønnsakene slik du vil.... grrrrrrrrrrrrrr ....alt du vil ha til middag er vaniljeis blandet med peanutsmør!!
Christoffer i magen Skrevet 31. januar 2008 #49 Skrevet 31. januar 2008 Når du utsetter husarbeidet for 111 gangen pga trøtthet selv om det helst skulle blitt gjort for 1 uke siden. Når du sender de eldre ungene ned på gatekjøkkenet for å kjøpe seg "middag" Når du sover 11 timer hver natt uten at det egentlig er nok. Når du har lyst å tre en dildo opp i ræva på gubben (unnskyld utrykket men sant) fordi han tror at han skal få sex når man knappt nok kan gå på grund av bekkenløsningen. Når man ser frem emot helt jævlige smerter. (fødsel) Når man er besatt av BIM, fødselsvideorer på nett og alt annet som har med graviditet og fødsler å gjøre. Når du har lånt ALLE bøkene på biblioteket som har med svangerskap og fødsel å gjøre. Når du føler deg som en blanding av en pingvin, en and og en ku.
mine små alver... Skrevet 31. januar 2008 #50 Skrevet 31. januar 2008 Når tårene triller fordi en mann på god morgen norge synger gråtass sangen..hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå