Gå til innhold

Når kom magen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner stikking i underlivet..??? Er bare 4-5 uker på vei ?

Noen som har hatt det ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok bare voksesmerter, noe som er helt normalt...

bare det ikke går over til skikkelige krampeaktige skikkelig vonde smerter så er dette normalt...

hadde det selv jeg, fra rundt 5-6 uker.... kjenntes ut som menssmerter-lignende....(uten blødning)

men livmor skal jo vokse å forberede seg....

lykke til

Skrevet

det er mange "vondter" en skal gjennom i første trimester. var livredd hele veien jeg! men fant jo ut at det var jo ingenting galt:o) så prøv å slappe av å kose deg selv om det er vanskelig! men som regel er det ingenting:o)

Skrevet

Mage som folk kunne se og kommenterte kom da jeg var 16 fullgåtte uker...SKjedde mye på bare noen dager.

Skrevet

magen kom veldig plutselig egentli.. husker da jeg var på ultralyd i uke 19, da var den ikke så veldig fremtredende, så det var rart å tenke på at "den store" ungen fikk plass inni dær..

i uke 22 var det litt mer.. og nå i uke 24 begynner den å sees tilogme når jeg har tatt på mg den største jakka jeg eier..

Skrevet

Min mage kom egentlig ganske tidlig, såvidt det var, rundt uke 11 tror jeg. Merket det på at magen begynte å tyte litt over buksene mine. Er ganske normal i størrelse i utgangspunktet, men kan ikke skryte av flat og stram mage.

Men det er utrolig stor forskjell fra morgen og kveld!!! Er det andre som har samme problemet? Magen kan være helt normal på morgenen, og om kvelden ser jeg plutselig veldig gravid ut. Uten at jeg har spist masse mat! Nå skal det sies at magen min alltid har vært sånn da... Bare at det ikke har vistes så tydelig før..:)

Men nå er jeg bare blitt glad i magen min da..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...