Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Og nå ser det ut som om farven har "satt seg". - Ja bæsj farven ..... Har prøvd flekkfjerner (Biotex) noen råd? Eller er det bare å kaste?
Himmel og hav Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Bæesjefarge kan være litt vrien å få bort, og ganske udelikat å se på, men du kan jo farve det da! her er noen tips for farging av ull, du finner sikkert fler hvis du søker: http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?t=860
Mammaaaaaa Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj!!!!!!!!!!!!!! No kom eg på at eg har ein pose med våte ullklær med bæsj på som har lagt i EI VEKE! F*** Går det an å vere så glømsk!??!
Himmel og hav Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Det lukter sikkert uforglemmelig når du åpner den posen.....;-)
Lykkeliten og jeg Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Småen klarte å bæsje ut den hvite ullbodyen sin. Jeg måtte vaske den 3-4 ganger på 40 grader / ullprogram før det gikk bort. Brukte også den rosa spruteflaska med flekkfjerner. Det hjalp en del tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå