Blue Lady Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Og blir babyer hypre av det? Måtte på legevakta i går med Mina, hun hostet så fælt, hostet til hun spydde og heiv etter pusten. Legen sjekket henne og hun var ikke syk, sikkert virus. Men fikk Efidrin..virker det egetnlig? Ga henne det nå.
Babyfacepsycho Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Tulla har brukt det, og det virker hvertfall noe på henne. Mange babyer kan bli hyper av det, men det har ikke vært så ille på tulla.
Babyfacepsycho Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Forresten. Legen sa til meg at jeg skulle gi det 2 - 3 timer før leggetid for og forhindre at hun ble hyper når hun skulle sove. =)
Blue Lady Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 ok, takk for svar! Synes egentlig ikke noe om å gi efidrin til en så liten baby, men må bare gjøre det for hun plages veldig av hosten sin. Hvordan er en yper baby egentlig, hehe. Hun ligger på skinnet sitt helt rolig og leker med babygymmen så ikke hyper enda hvertfall
Babyfacepsycho Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Har som sagt ikke hatt så stort problem med det på tulla. Men en natt her når hun fikk det så tok det en liten stund så våknet hun og lå og pluddret og lekte for seg selv i en halv time før hun la seg og sov videre. Ha ha. Så det er det nermeste hyper hun har vært.
Blue Lady Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2007 hehe ja det var jo ikke så ille. Lucas fikk det da han var 1,5 år, han sprang rundt i leiligheten til kl 04 om natten :S Men han var rimelig turbo fra før av. Har ikke gitt han efidrin etter det..
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Fikk det til minsten min da han var rundt 5 mnd. Han reagerte ikke i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå