Hot Midget ! Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre....! Jeg bestilte julekort i to varianter med tilsammen 55 julekort.. Bestilte i to omganger og kun den ene bestillingen har gått gjennom. Så sitter med kun 25 kort..:s Har satt dem av til de aller aller nærmeste, men var jo flere også jeg ville sende til..! Nå er det for seint å bestille flere også...Så jeg tenkte jeg kunne lage en koselig julemail med julebilde (har lagt det selv, så har det inne på dataen)...Så alle kan få se det fine bildet av jenta mi..
sveis Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Jeg syns ikke det er kjipt. Får flere på denne måten hvert år vi.
Carnivale Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Hva med å skrive et julebrev på pc da, og ta med litt bilder? Printe ut, putte i konvolutt og sende. Da blir det jo mye lettere, istedetfor å lage nye kort liksom.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Ja jeg synes det er kjipt, men om alternativet er å ikke sende i hele tatt er jo det enda kjipere da. Men det er jo ikke for seint å skrive enten vanlige julekort uten bilder - eller bestille x antall kopier av et bilde, og legge det i sånn mappe som dere skriver på.
Ravna Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Sikker på at det er for sent? Sikkert forskjell fra firma til firma, på japanfoto er fristen 12 desember
*Rutletutt* Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 For sent å bestille flere? Vi har ikke tatt julekort-bilder engang enda vi...er da litt tid igjen? Syns det høres litt kjipt ut, ja...julekort er IKKE det samme på mail...
Neijasså... Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Ja, det er litt kjipt... Men er da ikke for sent å bestille ennå? www.nfoto.no garanterer levering i løpet av noen dager. )
Blue Lady Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Jeg hadde scannet kortene og lagt de inn på dataen, skrevet de ut på papir og laget julebrev eller skrevet de ut på fotopapir og sendt de som vanlige julekort
Hot Midget ! Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har ingen printer som fungerer med farge...:s Somsagt, alle de nærmeste får jo skikkelig kort...Resten jeg skal sende til er folk jeg ikke får kort tilbake fra og som vi ikke har sånn meegamasse kontakt med liksom...Men folk vi likevel er glad i og som sikkert ønsker å se bildet av jenta mi:o) Vet selv jeg ikke hadde reagert om jeg fikk kort på mail...Men er ikke så kravstor av meg heller..Men vil høre litt meninger fra andre før jeg evt sender via mail.. Er vel tross alt bedre enn ingenting?
Hot Midget ! Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 7. desember 2007 Jeg har ingen printer som fungerer med farge...:s Somsagt, alle de nærmeste får jo skikkelig kort...Resten jeg skal sende til er folk jeg ikke får kort tilbake fra og som vi ikke har sånn meegamasse kontakt med liksom...Men folk vi likevel er glad i og som sikkert ønsker å se bildet av jenta mi:o) Vet selv jeg ikke hadde reagert om jeg fikk kort på mail...Men er ikke så kravstor av meg heller..Men vil høre litt meninger fra andre før jeg evt sender via mail.. Er vel tross alt bedre enn ingenting?
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er nok enig med de andre her.. syns det er litt kjipt... Japanphoto får du bestilt julekort på enda.. ikke så dyrt heller. Skal hente mine etterpå. 50 stk = 180 kroner.,
Hot Midget ! Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. desember 2007 Er det kjipt også når jeg ikke får kort tilbake fra dem engang? De 25 jeg sender til er dem jeg får kort tilbake fra + noen til..
☆Anonymia☆ Skrevet 7. desember 2007 #15 Skrevet 7. desember 2007 du har ikke noen som kan printe ut for deg da ? og så kan du sende det i brev sånn som en over her sier ? om ikke det går heller så kan du jo sende på mail..det er jo bedre enn ingenting..
Hot Midget ! Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. desember 2007 Takker for svar....Sender det fine bildet på mail jeg med noen koselige ord i rød skrift. Kjenner jeg dem rett blir de veldig fornøyde:-)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. desember 2007 #17 Skrevet 7. desember 2007 bra du kan jo forklare grunnen til at de ikke får skikkelige kort da,om du føler det er litt dumt..
Hot Midget ! Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 7. desember 2007 Ja,kan jo det....Ååååh, jævli IRRITERENDE ihvertfall når jeg har brukt tid og krefter på å først lage kortet, bestilt i good tid og bestilt til mer enn nok folk...! Så kommer bare halvparten frem:s Menmen..Fins verre ting i livet enn å få julebilde på mail;P Alle i familien + nærmeste venner får i posten, så er ikke såå ille likevel:-D
Carnivale Skrevet 7. desember 2007 #20 Skrevet 7. desember 2007 Det er jo tross alt koseligere å overhodet FÅ et julekort, om det er mail eller i vanlig post
3b@rnsmor-30* Skrevet 7. desember 2007 #21 Skrevet 7. desember 2007 synes det er kjipt å få på mail jeg ja..
___ Skrevet 7. desember 2007 #22 Skrevet 7. desember 2007 Jeg liker mye bedre åp få kort i posten enn på mail, men mail er mye bedre enn ikke noe. Hva med åsende vanlig julekort i posten (med nisser eller stjerner eller noe annet) og så sende julebildet på mail i tillegg? Det hadde jeg likt veldig godt om jeg var mottageren.
Tøysetipp Skrevet 7. desember 2007 #23 Skrevet 7. desember 2007 Definitivt ikke kjipt. Det er folk du ikke får kort tilbake fra en gang. En koselig mail holder i bøttevis. Fin tanke.. Ps. Jeg vil også ha mail ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå