Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Har en uke til termin i dag. Lå våken nesten hele natt med kynnere, og når jeg endelig sovna gikk det ikke lenge igjen før jeg våkna med nye kynnere. Hadde også masse murringer nederst i magen og litt blodblandet slim i natt (ikke mye altså). Da jeg stod opp i dag ga kynnerne seg noe, men er det noen som har hatt det likt og født ganske rett etter! Har hatt en god uke nå hvor slimet av og til har vært litt blodfyllt, og tror slimproppen har gått...... Er bare så utålmodig!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Det har roet seg nesten helt ned, sitter "bare" med murringer nederst i magen nå........... Men har begynt å pakke sykehusbaggen nå, siden jeg ikke har hatt den klar før........ Sånn i tilfelle at noe skulle skje........
trebarnsmamma? Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Det hender av og til at det begynner på med ineffektive kynnere/rier, for så og gi seg litt igjen. Kan gå noen dager slik uten at det skjer noe. Du har sikkert hatt en tegningsblødning, og det betyr da at det "tegner til fødsel", dvs. at det nok ikke er mange dagene igjen for din del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå