Gå til innhold

Noe på gang??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en uke til termin i dag. Lå våken nesten hele natt med kynnere, og når jeg endelig sovna gikk det ikke lenge igjen før jeg våkna med nye kynnere. Hadde også masse murringer nederst i magen og litt blodblandet slim i natt (ikke mye altså).

 

Da jeg stod opp i dag ga kynnerne seg noe, men er det noen som har hatt det likt og født ganske rett etter! Har hatt en god uke nå hvor slimet av og til har vært litt blodfyllt, og tror slimproppen har gått......

 

Er bare så utålmodig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

hvordan går det med deg?

Skrevet

Det har roet seg nesten helt ned, sitter "bare" med murringer nederst i magen nå........... Men har begynt å pakke sykehusbaggen nå, siden jeg ikke har hatt den klar før........ Sånn i tilfelle at noe skulle skje........

 

Skrevet

Det hender av og til at det begynner på med ineffektive kynnere/rier, for så og gi seg litt igjen. Kan gå noen dager slik uten at det skjer noe. Du har sikkert hatt en tegningsblødning, og det betyr da at det "tegner til fødsel", dvs. at det nok ikke er mange dagene igjen for din del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...