Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg skal på julebord i dag. Har bestemt meg for at jeg skal dra da jeg ikke kommer meg spesielt mye ut om dagen og jeg har jo ikke sett en sjel på jobben på halvannen måned. Jeg har ingenting å ha på meg, annet enn helt vanlige mammatopper og olabukser, jeg har så utrolig vondt i hoftene mine, og nå har jeg begynt å klø noe helt ekstremt på anklene... Hvordan i all verden skal denne kvelden la seg gjennomføre? Jeg føler meg rett og slett som en dass... Har mest lyst til å grave meg ennå lenger inn i dyna og heller bestille meg en pizza på døra Er det flere som har det litt sånn som meg eller? Blir jo sikkert koselig når jeg først kommer meg dit men...
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 hmm kjenner meg igjen der. Skulka jobben i dag,sa at eg var sjuk. Så då blir d ikkje julebord på meg! Har aldri skulka jobben på denne måten før men har virkelig ikkje lyst ut i dag!!! Pingle av meg men sånn var d berre:/
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jeg syns vi har litt lov jeg altså... Jeg er sykemeldt med verdens beste samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 skal egentli på bursdag i morgen vi...jeg er snart 26 uka på vei... er ikke på masse futt i meg jeg blir hjemme med datteren... er bare helt dø i kroppen...
Marit & de 3 knøttene Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Åh! Godt å se at vi er flere om å ha det sånn! Jeg ble sykemeldt forrige fredag og har vært helt død siden. Vil bare sove... Skal på julebord i kveld jeg også og må bare si at jeg overhodet ikke har lyst. Føler meg helt tom og tung i kroppen. Blir sikkert koselig, men tror det blir tidlig kveld på meg gitt. Gleder meg til litt julemat da... :-)
jentahans Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 vet dere hva?? Jeg tenkte akkurat likedan men reiste på julebord. Og den som hadde det mest moro, ja tror det faktisk var meg, jeg lo så jeg datt under bordet av leker og diverse vi hadde. Og syntes faktisk det va artig vere den eneste edru, fikk jo med meg alt sammen. Hadde tenkt ta en tidlig kveld men jeg ble nesten den siste so dro fordi jeg koste meg slik. Så mitt tips: GÅ PÅ JULEBORD. Vist det blir drit har du jo en ypperlig unskuldning til å ta tidlig kveld men kanskje det blir helt omvent:) MAN VET ALDRI:) KOS DERE!! Og nyt den deilige julematen:)
smil! Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Skal på julebord i kveld. Har kjøpt ny kjole og fire alkoholfrie øl frå Lidl Det blir sikkert koselig. Gleder meg til maten. Men korleis skal eg unngå å sovne før 10?!!! Det er jo då eg pleier å køye kvar kveld...
jentahans Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 hehe samme her, men når man har det moro glømmer man trøtthetten. selv om det ble en del gjesping på meg haha.. drikk mye cola så holder du deg våken:)
lillespiren2:) Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 uff.. føler med deg... jeg var på julebord forige helg. aller værste var klærne for meg også, følte meg rett og slett ille til mote, puppene værka og d føltes som de skulle sprenge kjolen.. men vettu.. jeg overlevde kvelden, og d ble ganske koselig. snakka masse med alle og d var egentlig ganske festlig å være edru og se alle dumme seg litt ut. jeg dokumenterte hele kveldens sprell med bilder, som jeg etter helgen hengte opp på personalrommet.. tihi...
Marit & de 3 knøttene Skrevet 8. desember 2007 #10 Skrevet 8. desember 2007 Vet dere?! Jeg var på julebord i går og storkoste meg! Hadde jo egentlig ikke lyst, men det viste seg å bli sååå koselig. Holdt ut helt til klokken 1 på natten og var i storform :-) Var faktisk godt å komme seg ut litt igjen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå