Gjest MyIian Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hahah kunne ikke tro det da de lesteo pp de siste sifferene i mitt nummer.. så ringte de meg og sa "Gratulerer du har vunnet en playstation til en verdi av 6000"!!! Så vilt, jeg har aldri vunnet noe før Og jeg ønsket meg PS3!
1881 Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Hehe grattis da, kanskje en julepresang da? Og er du sug lut?)
Gjest MyIian Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Jeg er blitt beskyldt for det - så da byttet jeg bare til det;-) Er ikke sug lut! Hahha jeg var helt i sjokk da de sa på tv "Og da har vi delt ut vår første playstation3 i vinter" Jeg som sendte inn bare for gøy.. Hahah :DDDD
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Gratulerer så masse!! Da hadde gubben blitt glad i hvertfall )
Gjest MyIian Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Hahaha mannen min sa "Hvis du velger ut playstation3 ass.. DA! " og det gjorde jeg.. og nå er han kjempeglad :DDD
Gjest MyIian Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Hhaha nei, chill på viasat4.. det sto på og ingen klarte å svare.. så da svarte jge.. OG VANT! haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå