Gå til innhold

Tryne (eller andre som kan tolke FF)!! :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist gang jeg lurte på noe fikk jeg så fint svar av deg, så derfor prøver jeg meg igjen... Tror du fortsatt jeg har hatt EL på dag 16? begynner å lure på om den kan ha vært senere jeg nå..??

 

http://www.fertilityfriend.com/home/18b0c6

 

Takker og bukker så mye på forhånd :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes fortsatt at det ser ut som om du har hatt EL på dag 16. Men lutealfasen din har vert veldig lang, ser du har tatt test. Tenker at morhen dagens temperatur vil gjør det klokere på om det er tanta som kommer eller ikke

Skrevet

Hmm, har ikke testet noe så såfall har jeg tastet inn noe feil :-)

Siden lutealfasen er såpass lang så har jeg begynt å tenke at EL var på dag 19 isteden kanskje... tempen sank pittelitt i dag,så får nå se hva som skjer utover dagen :-)

Skrevet

..og der kom TR på besøk,på dag 33, så da slipper jeg å lure noe mer på det hvertfall :-)

Skrevet

Du får ha lykek til neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...