ellemmelle og bitteliten Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Sist gang jeg lurte på noe fikk jeg så fint svar av deg, så derfor prøver jeg meg igjen... Tror du fortsatt jeg har hatt EL på dag 16? begynner å lure på om den kan ha vært senere jeg nå..?? http://www.fertilityfriend.com/home/18b0c6 Takker og bukker så mye på forhånd :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Ja, jeg synes fortsatt at det ser ut som om du har hatt EL på dag 16. Men lutealfasen din har vert veldig lang, ser du har tatt test. Tenker at morhen dagens temperatur vil gjør det klokere på om det er tanta som kommer eller ikke
ellemmelle og bitteliten Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2007 Hmm, har ikke testet noe så såfall har jeg tastet inn noe feil :-) Siden lutealfasen er såpass lang så har jeg begynt å tenke at EL var på dag 19 isteden kanskje... tempen sank pittelitt i dag,så får nå se hva som skjer utover dagen :-)
ellemmelle og bitteliten Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2007 ..og der kom TR på besøk,på dag 33, så da slipper jeg å lure noe mer på det hvertfall :-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 8. desember 2007 #5 Skrevet 8. desember 2007 Du får ha lykek til neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå