Monstermamma Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Huff, jeg bare gråter og gråter.... Vi har gjort en kjempetabbe! Solgte huset vårt og kjøpte et gasmmelt ett, bare pga beliggenhet og størrelse! Nå sitter vi her med et huslån vi kanskje ikke kan forsvare, fordi gubben har bare 50% jobb. Jeg jobber 100% turnus i en psykisk slitsom jobb og kjenner at dette begynner å gå ut over barna mine!! Ser for meg at vi må ta de ut av bhg og sfo der de trives så godt, og kanskje flytte i en liten leil et sted... Snufs.... Hvor mye ekstra i mnd utgjør ca 100 000 ekstra i lån med i underkant av 6 i rente? (må pusse opp kjk). Hvor store huslån klarer dere å ha med en nettoinntekt på ca 28 000? Hvor mye sitter dere igjen med etter faste avgifter pr mnd? HJELP!!!!!! Hva skal vi gjøre?
Northernlights Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Uffda...sender en klem! Har ikke svar på det du spør om,men føler veldig med deg. Fælt å angre noe så stort, men dere kan vel prøve å refinansiere? Snakk med banken. Eller selge,og gå ned i husstr? Muligheter for å leie ut sokkel, eller rom med bad,kanskje? Det gjorde jeg og eksen i Norge,da det ble for tøft økonomisk. Dette er grunnen til at jeg er leier istedenfor eier i dag...husker stresset med huslån hver mnd som et mareritt ei stund, da det var trangt. Så jeg leier nå, til jeg en dag har mye bedre mulighet til å betale et så stort lån. Lykke til!
Monstermamma Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 Bare dytter litt...sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå