Gå til innhold

vasker ned kjøkkenet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelpes meg å skittent kjøkkenet mitt egentlig er! *grøss* nå har jeg brukt over en time på bare de nederste skapene, og enda må jeg ta ovnen og kjøleskapet og overskapene og oppå skapene! nej grøss og gru. spark meg i rævva så jeg kommer meg tilbake til kjøkkenet mitt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal jeg rydde ut kjelene her til du kommer,eller gjør du det sjæl?;) Ahh! Hater å vaske kjøkkenet.. Det skal snart byttes ut her,så tror neimen ikke jeg gidder..

Skrevet

nej, da hadde ikke jeg giddet heller. blæ!

det er grusomt kjedelig. æsj. og innerst i et skap fant jeg en 3 år gammel potetpose som ikke var helt tom... nam.. og i en skuff så hadde en purreløk dettet ned fra skjærefjøla og gjemt seg bak noen gamle smekker. hahahaah. nice. gud vet hvor lenge den hadde ligget der.

Skrevet

Høres ut som kjøkkenet mitt det der..... Uff!! Men jeg gidder ikke vaske ned til jul i år. Flytter 31. januar og må alikevel ta flyttevasken, så da venter jeg likegodt til da (les mamma tar flyttevasken) :))

Skrevet

Hehehe! Det hørtes helt herlig ut, hihi;) Tør ikke tenke på hva som kan skjule seg i mitt;) Eller, kjøkkenet er 3 år gammelt da, og er ikke sååå lenge siden jeg vaska kjapt over, så det bør ikke gjemme seg for mye skit der nå (håper jeg)

Skrevet

kremt.. det er 3 år siden jeg flytta hit og vel..potente var like gamle... fnis. så klart jeg har vakset utepå før, og ryddet litt inni..men ikke sånn veldig egentlig... nice.

herregud, jeg vurderte å ringe mamma for å få hjelp jeg også. nej, nå får jeg begynne med overskapene.

Skrevet

Er det nå jeg skal være glad for at jeg har et ganske nytt kjøkken??? Haha...

Skrevet

Hahaha :D

Du får trøste deg med at overskapene sjelen er så skitat som underskapene da;) Akkurat nå er jeg faktisk ganske glad for at jeg har omgangssyken, kan ikke skjønne;)

Skrevet

jeg vil å ha nytt kjøkken! jeg vil ikke rydde mer!!!! nå er jeg ferdig med å vaske ned og rydde ut av skap og skuffer, til og med vaksa den jævlig ekle avtrekksvifta.. æsj!!!

men kjøkkenet er et eneste stort rote-reir! nå må jeg bare ut x antall søppelposer og jeg aner ikke hvordan det skal få plass i søppelkassa engang. tenk å hande så mye mat og aldri bruke det da. jeg tror jeg må ha kjøpt en pasta-pose hver gang vi skulle ha pasta til middag for fy faen altså.. og når pasta og hermetikk har gått ut på dato..ja da vet du at du er litt sløv... fysj.

Skrevet

Du får begynne å bli av den roterende sorten, du vet, sette det som går ut først foran, hihi;) Men så deilig da du er ferdig da!!

Skrevet

Trodde hermetikk aldri gikk ut jeg? At det var på mange års utløpsdato på det? Hehe... Deili gå få det gjort da, for da er det mange år til neste gang;)

Skrevet

jeg tror jeg heller skal bli av den sorten som bruker opp det som er i skapet før jeg kjøper nytt. hehe. hvor mange boil in bag ris pakker trenger man å hamstre liksom. haha.

Skrevet

Haha, ja du sier kanskje noe;) Er forøvrig sånn jeg også, tror jeg har 6 åpna spagettipakker i skuffen :-S Blir jo til at jeg kaster de *fyyyypåmeg*

Skrevet

ædda bædda ædda bædda!!!

det gjorde eg for halvannen uka sia, så eg e no ferdi!! *ert ert mobb mobb*....!!!

men gikk fort da, for mitt kjøkken er IKKE skittent!! vasker det rundt (inni og utpå skap) ca 2 gang i mnd!!

Skrevet

høhø.. her var det iallefall skittent ja.. flekker og greier!

nej, jeg trodde ikke hermetikk gikk ut heller..men det må ha vært en fiskebolleboks som ble med fra flyttingen sist og da har jo bodd her i 3 år også i forrige huset i noen år osv.. sikkert blitt med på 3 flyttelass eller noe. hahaha.

jeg har god kjøkkenhygiene ellers altså. benkeflater og kom blir vasket hver dag, ovnen også forøvrig.. men ikke skapdører og skuffer osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...