♥ DAME Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Jeg legger mobilen fra meg av og til og skrur av lyden. Blir bare så lei denne forbaska ringinga av og til...
grå :) Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 nei, min er på vidvanke rett som det er. til min mors store fortvilelse:)
☆Anonymia☆ Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 jepp jeg er mobil hele tiden..ingen nesten som ringer til meg så den plager meg ikke.. dessuten har jeg fått erfare MANGE GANGER at når jeg ikke har den med meg,er det plutselig noen som har ringt..skjer hvergang..så jeg har den alltid med meg... tilgomed når jeg sover..men det er bare fordi jeg skal se på klokka når jeg våkner...=)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Nei, passer det ikke å snakke i telefonen så er den enten avslått, lydløs eller så svarer jeg rett og slett ikke. Sånn har jeg det med fasttelefonen og ... dersom noen ringer midt i mating eller bleieskift så drar jeg ikke med meg lillegutt halvnaken for å svare. Ringer heller tilbake når jeg får tid.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Hadde mobilen på lydløs i flere mnd etter fødselen, så ble det oppgradert til et lite pip for ringing og mld. Har den fortsatt på lydløs på natta og når jeg ellers ikke gidder å snakke i tlf.
Gjest MyIian Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Jepp alltid, men blir aldri oppringt om natten lenger
Ravna Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Ja, men det er også den eneste telefonen jeg har. Det ringer ikke særlig ofte i min, så det er ikke noe problem.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 He he, ordet er vel tilgjengelig =) Mobil er jo flyttbar.. *Flisespikker* Men nei, jeg slår av telefonene når det passer meg =)
♥ DAME Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2007 Kremt... Du har nok rett i det. Jeg er ikke så nøye, kaller potet for potitt noen ganger )
petite fleur Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Nei, orker ikke være tilgjengelig hele tiden nei:) Blir slitsomt i lengden. Jeg begynte å slå av tlf om natta for flere år siden, har mange venner som synes det er et naturlig tidspunkt å ringe på...;-)
* 5 om dagen * Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 har den alltid med meg, bare ikke når jeg feks er inne på et handlesenter. men til manges forargelse er den nesten alltid på lydløs....hehe.... og bruker den som klokke/vekkerklokke om morran...
MamiMaribel Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Nei!!!! På ingen måte........:-) - Til alles fortvilelse, hihi. Jeg orker ikke å være tilgjengelig hele tiden, så jeg gjør som du. Herlig:-)))
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 Har den alltid med meg ja, men den står ofte på lydløs...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå