Helnøtt med spire:) Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Vil være anonym, håper på forståelse for det. Dere tenker gjerne hvorfor jeg spør her ofg ikke går til lege, saken er den at jeg er redd lege. Har i det siste følt meg gravid. Tok en test som var negativ. Vet ikke når jeg skulle forvente mens siden jeg ikke har hatrt det på to måneder. Går på prevensjon. I dag er 3 dag med blødning. Det ligner ikke helt mensen med tanke på jeg blør enormt første dagene og har vondt i underlivet. Jeg har i det siste også hatt vondt i venstre side i magen. I går var jeg skikkelig kvalmen og dårlig, kaldsvetta og var elendig. I dag har jeg så vondt i magen, vert klam og svett i dag også. Det gjør lit vondt nederst i ryggen og midt i magen rettoverfor livmoren. Det stikker er smerter som ikke er gode og de kommer når jeg sitter å står. Har noen hatt noe lignende? Er utolig redd for å ringe legen og det bare skal være helt normalt. Snufs.
grå :) Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Dette er vel det rådet du ikke vil ha,men PELL DEG TIL LEGE. det er umulig å si hva det er , men du høres ganske dårlig ut og med det du sier så tenker jeg graviditet utenfor livmor ( men jeg er ikke helsepersonell). hvis det skulle være det om å gjøre så må du komme deg til lege. uansett så kan det være lurt å få det sjekka.. dette klarer du
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Tenkt det samme som grå. Reis til legen nå!
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Jo, jeg vet jeg må. Men prolemet mitt er at jeg føler meg aldri syk før jeg er helt sengeliggende. Men det værker og gjør vondt. Men testen var jo negativ, kan den være det da også? Tenker om gravid utenfor livmor?
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 hei...kjære deg, dette hørtes ikkje noe godt ut:( eg trur det beste er om du hadde gått til lege! da eg hadde eggstokkbetennelse hadde eg og veldige smerter...men ikkje blødning da! det var stikking/kvalme og ubehag i heile kroppen. men eg hadde ein ganske kraftige betennelse. håper du kommer deg snart!! masse god bedring:) klem
grå :) Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 trenger ikke slå ut da nei og en slik graviditet kan være farlig. ville ha sjekka det kjapt jeg var jeg deg.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Jeg ville nok dratt til lege, det kan jo feks være graviditet utenfor livmor (uten at jeg skal si det sikkert) men ettersom du er dårlig samtidig så dra til lege! Ikke utsett dette noe mer, det kan bli så mye verre:/ Skjønner du re redd, men ta ihvertfall en telefon med en gang, hør hva de sier. Lykke til!
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Magesmerter kan jo skyldes så mye forskjellig, ikke søk forklaring her inne, gå til lege.
Helnøtt med spire:) Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. desember 2007 Så du hadde smerter i magen også? MEn problemet mitt er at jeg tenker, nei jeg er ikke så syk. Det blir nok bedre. Aoff, typisk:(
Venezia 1 Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Hva med å gå til en kvinnelig gynekolog? Jeg er ikke glad i lege selv, og har bedre erfaring med gyekolog. Om vi hadde visst hvor i landet du bor, kunne du kanskje fått et bra tips om en god gyn...
grå :) Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 det kan jo så klart være ingenting eller noe helt ufarlig, men ta en telefon da til legen og spør i det minste. ikke sikkert du trenger troppe opp der og da får du profesjonell hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå