Hmmmmmm Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Vi har da kjøpt oss hus, og ska selge vår leilighet etter jul, Så takstmannen var her idag, for att måle og såne ting... og da fant han ut att leiligheten har synkit på øst siden og att det er 4cm forskjell fra øst til vest,.... Og dette kan påvirke priset på leigligheten ner vi ska selge det Så nu er mannen hos block watne på møte for det er dem som ska bygge huset vårt, og de er dem som har byggt leiligheten vår å... så det ska bli intressant att høre vad dem har att si om dette.... Og takstmannen sa att vi har en sak på vår side, for enligt en byggelov så står det att per 2m ska det ikke vare mer enn 3mm "lutning" ( om dere forstår) Så får se vad som skjer, ska se om dette å er på leigligheten over og på siden av oss,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå