Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Er det årets juleantrekk? Malt sjøl, forresten, mener å huske at du maler? Eller har jeg sniffa korrekturlakk nå?
trøndermamma Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Hmm...ikke for å være frekk, for bildet var fint...men synes hodet var litt rart? Altså, hodet er vel bøyd bakover sånn at det liksom er halsen vi ser?
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Nei da du har ikke sniffet=) Ja Det siste *in* på markede av juleantrekk=) Så ønsker du akt maleri til mann din, så vet du hvor jeg er he he.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Du er ikke frekk=) Ja hode er bøyd tilbake=)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Ja ja her er det tøy og bøy i alle retninger=)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Djeeezzzzeeeee... kjempefin profil Angelica:-) *smaaaaaaaaaaaaaaaaaask*
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Ser jo at grunnleggende kunnskapen er inne, men selve motivet... stygt og smakløst. Passer igrunn veldig til min oppfattning av deg, en wannabe-kunstner som prøver å være annderledes, men bommer stort.
KaMa Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Oioioi, anonym. For et pinlig innlegg... Føler du at du på noe som helst plan kan kommentere kunst og maling?? Uff, flaaaauuuut.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Ja, med min utdannelse har jeg et godt grunnlag for å kommentere Angelicas såkalte kunst. Pinlig og patetisk er ord som raskt dukker opp..
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 Eneste utdannelsen du har tjukka er "trygdesnyltestudiet" Du er helt ubrukelig i samfunnet, men samfunnet føler seg dessverre forpliktet til å ta seg av selike samfunnstapere som deg:-) Du ser ikke forskjell på en bamsemums og kunst, så hold deg heller til trøstespising:-)
esmase Skrevet 7. desember 2007 #14 Skrevet 7. desember 2007 Hun har vel aldri utgitt seg for å være proff heller?? Jeg syns det var fint,jeg. Syns det er synd at Janteloven er så sterk her inne.At de som kan noe bedre enn de fleste,skal få sånne surmaga kommentarer. Det er ok at noen har andre meninger enn andre,men av og til er det best å holde kjeft.... Og,dette er kun ett av Angelicas verk.Du har ikke så stort grunnlag for å uttale deg.Jeg har sett flere av dem,og de er laaaaang over gjennomsnittet. Ha en fiiin dag,Annie!!
KaMa Skrevet 7. desember 2007 #17 Skrevet 7. desember 2007 Hadde du hatt et snev av utdannelse innefor kunst, så hadde du også visst at du vanskelig kan si at noe er pinlig og patetisk. Litt som med musikk. Jeg kan si at jeg syns R&B er noe av det jævligste innenfor musikk som finnes, men jeg kan ikke si at det er dårlig, for smak er som kjent en smakssak. Mulig du har et år på kunsthøyskolen eller noe sånt, men du falt tydeligvis av, eller du fikk fint lite med deg. Men du klarer ikke å få noen her til å tro at du har noe særlig peiling på det du preiker om. Men det som var flaut, er jo at du tydeligvis føler deg truet av Angelica og derfor angriper der du kan. Triste greier.
KaMa Skrevet 7. desember 2007 #18 Skrevet 7. desember 2007 ..og dette var selvfølgelig svar til anonym lenger oppe her.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #19 Skrevet 7. desember 2007 Gjennomsnittet av hvermansen ja, men av proffesjonelle NEI!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #20 Skrevet 7. desember 2007 Samme for meg hva dere tror, men jeg har også vært til stede på en utstilling hun har hatt hvor hun hadde et ryggkorsett av piercinger. Noen syntes det var kult, andre at det var typisk prøver-veldig-hardt å være-spesiell-og "gal"-kunstner. Og om dere hadde hatt noe peil hade dere visst at det vil alltid være noen som ikke liker det du skaper, uavhengig om de "kan" kunst eller ei,slik er det bare. Men det er stor forskjell på å personlig ikke like/få noe ut av verk og samtidig ikke ha problem med å se at det er bra utført, og det å se at dette ikke har noen spesiell kunstnerisk verdi. Bare ta en tur i hvilken som helst storby i verden, og du vil finne slike "kunstverk" til salgs på hvert gatehjørne.. Ang din R&B kommentar Antinissen; du klarer vel å høre forskjell bra og dårlig musikk uavhengig om det er din personlige smak. F.eks. er ikke jeg noe fan av country, men jeg har ingen problemer med å høre at Willie Nelson er bra, mens Heidi Hauge suger.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #21 Skrevet 7. desember 2007 Hører du at Willie Nelson er bra så har du ikke stemmerett i denne diskusjonen tjukka:-)
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #22 Skrevet 7. desember 2007 BJeg synes det er grusomt, men jeg snakker om innenfor sjangeren.. Meeeen du digger vel Heidi Hauge du..
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #23 Skrevet 7. desember 2007 Du kan skryte på deg hva som helst egentlig for min del og hadde du uttalt deg i forholdt til nick, eller pm så hadde din kritikk vært verdig, men nå taper du kun ansikt IGJEN som vanlig............. At ditt ønske om å være kunstnerisk eller evt modellen på bildet vet jeg ikke, men er gangske sikker det er en stoooor blanding. Og mange kan si de har vært på utstillingen min, men ikke mange kan skryte av å ha fått innvitasjon vesla=/ Sendet du meg pm da kan du også få vite summen som akkurat dette malerie gikk for, navn og nr til den som har kjøpt det også, så får vi se hva dine meninger er i forhold til virkeligheten vesla=/
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #24 Skrevet 7. desember 2007 hahahaha....Må bare le av dere!! Er en mann her forresten! Dvs en som generelt sett er litt smartere, og som i voksen alder har slutta med mobbing!! Leser noen av innlegga her, og må bare lure på om det er noen her inne som ikke er gamle nok til å få barn selv!!?? Ho som skrev innlegget f.eks. Og ho som har lyst på jesus for å nevne noen. Første tingen som tyder på ekstrem umodenhet er nicket. Som det med jesus f.eks. Veldig barnslig! Er lov det altså, men bør være forbeholdt barn å være på det nivået! Og så har du det ene innlegget som det slenges med trygdesnylter og tjukka osv... Herregud er det mulig!! Som sagt: jeg ler av dere:) Er virkelig ikke noe rart i at firmaer helst ikke vil ha kvinnelige sjefer (med noen unntak)!! Men men.... Nå får dere kalle meg trygesnylter og tjukk osv.. for er det en ting dere er flinke til i deres mangel på kunnskap og intelligens, så er det å slenge usaklig dritt ser jeg:) Typisk det når man ikke har noe klokt å si!! Ha en virkelig fiiiin kveld videre:)
Miss Foster Skrevet 7. desember 2007 #25 Skrevet 7. desember 2007 Så ut i fra det du her har skrevet så skal vi gå ut i fra at du er voksen og gammel nok til å få barn selv? .... ja jøss.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå