Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hvordan går det med dere? Er T fremdeles syk, eller? Her er spysyken endelig over, og jeg ordner til 3-årsfeiring =)
*Rutletutt* Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Går sånn passe her...han er fremdeles syk, ja...skal til legen i dag. Hn kvikner til inni mellom, men om nettene får han som regel ganske høy feber og sliter litt med pusten + hoster stygt. Har blitt lite søvn på oss i det siste, ja:o( Så flott at dere er kvitt spysyken! Det er jo det værste som finnes. Her er det heldigvis 10 dager igjen til småen har bursdag, så forhåpentligvis er han frisk til det;o) store gutter vi har fått nå - tenk, 3 år! )
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Oi, såpass... Håper legen finner ut av det. Min fyller på tirsdag, og da blir det 7 gutter på samme alder på besøk. Hjelp =/
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Ja, det kan bli interessant ;-) Regner med noen foreldre blir med også, så det går sikkert fint.
*Rutletutt* Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Ja, da går det nok bra;o) Er det unger i bhg? Her skal vi invitere ungene til venner av oss som er på samme alder son T, de er vi endel sammen med, så det blir nok kjekt for han. Er egentlig stress med bursdag så tett oppunder jul...blir første gang i år at han skal ha barnebesøk - det har bare ikke passet de tidligere årene...som i fjor da jeg var ny-gravid og lå og spydde hele døgnet;o/ Han snakker mye om at han snart har bursdag og blir 3 år, så det er vel første året han skjønner dette bursdags-greiene:o)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Litt venner og litt barnehage... Blir nok stas ja, men vi var ikke så flinke å planlegge tidspunkt, nei. Sånn er det vel bare. Min mor har 25.12.... Min er sikkert på at han allerede er 3 år han, for det er jo alle kompisene. He he... Nytter ikke hva mor sier.
*Rutletutt* Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Ja, vi var gode å planlegge vi også...svigermor har 1, samboer 5, mamma 22 og kusinen hans 30. des - så her samlet vi like godt "alle" på en mnd...;o) He, he - T trodde lenge at han ble 5 år - hver gang vi spurte hvor gammel han ble svarte han det - aner ikke hvorfor:o)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Ja, har hørt den varianten også... De er rare disse små guttene ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå