LadyLuck & Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 http://www.proads.dk/survey/survey_no_noedhjaelp_03-12-2007.asp?ref=mmmedier_cpm Går du inn på denne linken og svarer på undersøkelsen, gir du et barn i afrika gratis vaksine Er ikke det en genial gave så vet ikke jeg
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 Veldig greit opplegg bortsett fra at jeg ikke sier ja til: Jeg tilmeldes samtidig nyhedsbrevene fra Vinnonline, Sterling, Skoringen, Mainmail, Naturpost, PointShop.no Vil ikke ha så mye JUNK på mailein min!!! Men vi gir fast til unicef i mnd. og det er kjempe bra at dette ligger ute.
Løven,fisken og vekten Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 hva gjør det vel om man får noen mail i ny og ne.... har en onkel jeg som hadde polio som liten,og det var så vidt han overlevde... nå sliter han med ettervirkningen av det...han er steril og må bytte ut begge hoftene sine... så jeg støtter gjerne denne saken her også får jeg bare ta i mot noen mail...er ikke det verste de kunne ha gjort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå