MaMmAnÅtiLtO Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei, jeg lurer på litt her, vil jeg får fler barn? noen jenter? Men med samme kjæreste? Helse? Lykke? f 260987 samb: 270588 håper du ser noe på mg, er ikke så vanskelig å lese til vanlig hehe
Aventis Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Føler en god lykke på dere ja.. Er dere forlovet? Føler to jenter på deg, og en gutt..... Altså tre barn.. Litt bekkenløsning... Travel... Føler at barna har samme far ja..
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 åh fikk litt frysninger hehe.. ja vi er faktisk forlovet selvom vi er litt unge.=) du er veldig flink da.. har en gutt nå. føler du noe annet på meg? hva enn det er?? Takk for svar =)
Aventis Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 ung? neeh.. er like gammel som deg jeg.. To mnd eldre eller noe! Følte forlovelse ja.. Den gleden liksom! kan se mer på deg i kveld gjerne, har tvillinger her som krevet sitt;)
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 åå kan du? ja men da sier vi ikveld;) Har du tvillinger? herlig... eneggede? travel mamma du da:) Men dyktig er du da... takk for at du svarte hvertfall.. =)
Aventis Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Jepp! Har tvillinger på 5 mnd.. eller nesten 6 mnd. 18.juni kom de.. Og jepp, de er eneggede.. Gutter! Det er etter jeg fikk de jeg følte mer på disse "evnene" mine..
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. desember 2007 ååh? så spesielt da... ikke bare var de den beste gaven du fikk men så fikk du en extra oppå det igjen:) Spør deg ikveld igjen jeg... må ta lille gutten her som er trøtt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå