Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 han vil ikke ha fler barn...jeg må vel vøre 5 uker på vei no. tatt 3 tester som alle er positiv. Hvordan i alle dager skal jeg få sagt det ? uff.uff men kjenner jeg er glad jeg vil gjerne ha en liten til men det blir skrekk blandet fryd dette. Er ikke mulig å vøre anonym på 1 trim.
Phantom´ Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Hm... ikke lett, men det er vel sånn at når man er med på leken så må man være villig til å ta konsekvensen av det? Sex kan som kjent føre til graviditet... Flott at du er instillt på en til da, og får bare håpe at pappan også tar det fint når han får tenkt litt på det. Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jo det er jo klart man må stå til ansvar men er bare leit å trist å vite at han ikke ænsker fler nå som det er jul og alt snart,er litt sentimental no ja. Bli spennende å se hvordan han reagerer ja,han er jo helt klart en flott pappa til de to vi har. minsten er 21 mnd.
2+1=gøy* Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 He he, sånn var det litt hos også. Han ville ikke ha flere, mens jeg gjerne ville ha en til. Plutselig ble jeg tilfeldigvis gravid. Han var jo med når jeg tok testen og sånn da, så jeg slapp på en måte å fortelle han det sånn som du må. Men nå er jeg 19 uker, og han har innfunnet seg fint med det. Har to jenter fra før, og på ul fikk vi vite at det blir gutt. Jeg tror kanskje han syns det var litt ekstra gøy da, det syns jo jeg også. Han er helt innforstått med dette nå. Vi vet begge to at det blir travelt og hektisk med tre små, men det går over Lykke lykke til. Får håpe han takler det bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå