Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Bare gå inn på profilen hennes - kun hinmannen sjøl ville ha den profilteksten liggende - snakk om ødeleggelse for sånne som meg som akkurat har konstatert at jula i år blir fet men vi kan jo prøve... nå vippa jeg lett over på "feit likavæl, lang over Delfia-fette". Takk skarru fan meg ha, Ragna ;D
julesklia Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Du tenkte vel egentlig ikke å snike deg unna? Denne kaka er et must i jula.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Ja, men strengt tatt rekker jeg fjorten sånne kaker mellom nå og jula, skjønner?
ragna Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 haha ;D misjon utført. du trodde vel ikke det var for ingenting jeg lokket og lurte deg inn på profilen?
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Du er djevelsk slu og får bare besøk av antinissen i år!
ragna Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 jeg forguder antinissen (den bergenske) så hvis det er belønningen stiller jeg mer enn gjerne opp på flere fandenivolske lokkinger og luringer.
KaMa Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Jeg hadde faktisk tenkt å skrivet et eget innlegg til deg, men jeg slenger meg på her. Eneste i slekta som har pleid å lage Delfiakake strøk med for ca 7 år siden, og siden det har jeg ikke spist det. Til tross for at det er en desidert favoritt, på linje med virkelig god ostekake.. Ble helt sentimental når jeg leste profilen din. Har du Delfiakake og ikke bare oppskrift, så kommer jeg sporenstreks på visitt! :-)
Djevelens advokat Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Du kan jo bare prøve å saksøke min klient.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå