Nummer tre <3 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 jeg har ventet og ventet og ventet! nesten et helt år, og i sambo har sagt at vi kan begynne å prøve i april. Det ble sagt i sommerferien. Har prøvd lenge å få han litt mer engasjert, siden jeg er supergira og planlegger hele tiden.. Men har liksom ikke fått så mye ut av han.. men nå i det siste har han vært så søt.. I går fikk jeg i julekalederen en sånn dings til å trykke ut mønster på papir men en liten bamse på så jeg kunne lage fine fotoalbum fra jeg er gravid.. hehe og i går vedda han på åssen kjønn det kunne bli.. jeg vedda gutt for jeg har alltid følt at jeg kommer til å få det og han vedda imot, han vil ha en liten jente!! hehe søtingen min! så vi vedda med en 3 retters middag... hoho! også har vi sett på vogn.. hihi.. gleder meg så innmari!
DolphinGirl Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Æsj, nesten så jeg blir misunnelig :-P Jeg skal jo egentlig ikke være her inne, siden min samboer gjorde helomvendig, men jeg klarer jo ikke la være å titte innom... ;o)
AO3 Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Åååååh, så utrolig koselig gjort! Min samboer nok ikke fullt så "der", enda. Men her en kveld begynte han å gråte fordi han tenkte på hvor fint det kom til å bli. Ja, han er veldig lettrørt. Litt merkelig at man kan bli glad for at samboeren begynner å gråte, men jeg vet jo hvorfor han gjør det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå