Tredjemann på vei :D Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hehe, føler meg som en liten unge nå i adventstiden! Har ikke vært så utålmodig de siste 2 årene etter at guttungen ble født, men i år gleder jeg meg mer enn noen gang til jul:-) Og det smitter jo over på lillemann også så han er like vill etter nisser og stjerner og julekaker og pakker han også! Måtte droppe praksisen i barnehage nå før jul p.g.a dårlig form, men begynner nå å bli litt bedre og aner ikke hva jeg skal bruke tia til... Skulle vel egentlig rydda en del og vaska klær og kanskje bakt litt mer, men å rydde er så kjedelig...hehe
Fruen i huset Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Lag julekort! Arranger et juleverksted for noen små Bruk tid og flid på gaveinnpakning. Sånne ting synes jeg er så koselig! Også går tiden myee fortere!
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Hei ) Jeg er ferdig med julegavene, og julekortene skal bare monteres ferdig etter at bildene er i hus. Det som gjenstår er rydding og litt støvtørking, men gosj så kjipt! Tror jeg tar meg en dupp ;o)
Tredjemann på vei :D Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Julekortene er allerede i boks, men ikke sendt ennå og julegavene til besteforeldre og oldeforeldre skal komme i posten når som helst. Gleder meg til å pakke dem inn, for sånt er koselig ja! Skal vel alltids greie å finne på noe, er bare så kjedelig med ting man MÅ gjøre. Sånn som at jeg må skrive ferdig en oppgave i løpet av denne dagen og alt som skal ryddes og støvtørkes... Siste finish er det koseligste, men det er det altfor tidlig for enda:-)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 Lenge? Huff - begynner å bli stresset jeg nå.. Er jo bare to uker til vi reiser hjem for å feire med min familie. Før den tid skal alt det siste babystæsjet kjøpes inn, alt tøyet skal vaskes og legges på plass, skal skrive brev til føden (småtteri - men en sånn ting jeg lissom alltid utsetter..), skal bake en hel haug med kaker som skal ligge klart i frysen, så vi har rikelig å ta av når huset blir rent ned av folk som skal titte på den nye verdensborgeren på nyåret, skal lage marsipanbrød som skal gis bort til tanter&onkler i julegave, og resten av julekortene må lages, skrives - og ikke minst sendes. Dessuten må jeg kjøpe inn de få gavene jeg mangler + ting til julestrømpen til sambo. Oioioi..nå fikk jeg nesten litt hodepine, når jeg tenker på alt som skal gjøres... Men så er det jo så innmari kos alt sammen og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå