Gå til innhold

Ååååh, det er så lenge til jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, føler meg som en liten unge nå i adventstiden! Har ikke vært så utålmodig de siste 2 årene etter at guttungen ble født, men i år gleder jeg meg mer enn noen gang til jul:-) Og det smitter jo over på lillemann også så han er like vill etter nisser og stjerner og julekaker og pakker han også!

Måtte droppe praksisen i barnehage nå før jul p.g.a dårlig form, men begynner nå å bli litt bedre og aner ikke hva jeg skal bruke tia til...

Skulle vel egentlig rydda en del og vaska klær og kanskje bakt litt mer, men å rydde er så kjedelig...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag julekort! Arranger et juleverksted for noen små :)

Bruk tid og flid på gaveinnpakning. Sånne ting synes jeg er så koselig! Også går tiden myee fortere! :D

Skrevet

Hei :o)

Jeg er ferdig med julegavene, og julekortene skal bare monteres ferdig etter at bildene er i hus. Det som gjenstår er rydding og litt støvtørking, men gosj så kjipt!

Tror jeg tar meg en dupp ;o)

Skrevet

Julekortene er allerede i boks, men ikke sendt ennå og julegavene til besteforeldre og oldeforeldre skal komme i posten når som helst. Gleder meg til å pakke dem inn, for sånt er koselig ja!

Skal vel alltids greie å finne på noe, er bare så kjedelig med ting man MÅ gjøre. Sånn som at jeg må skrive ferdig en oppgave i løpet av denne dagen og alt som skal ryddes og støvtørkes... Siste finish er det koseligste, men det er det altfor tidlig for enda:-)

Skrevet

Lenge? Huff - begynner å bli stresset jeg nå.. Er jo bare to uker til vi reiser hjem for å feire med min familie. Før den tid skal alt det siste babystæsjet kjøpes inn, alt tøyet skal vaskes og legges på plass, skal skrive brev til føden (småtteri - men en sånn ting jeg lissom alltid utsetter..), skal bake en hel haug med kaker som skal ligge klart i frysen, så vi har rikelig å ta av når huset blir rent ned av folk som skal titte på den nye verdensborgeren på nyåret, skal lage marsipanbrød som skal gis bort til tanter&onkler i julegave, og resten av julekortene må lages, skrives - og ikke minst sendes. Dessuten må jeg kjøpe inn de få gavene jeg mangler + ting til julestrømpen til sambo. Oioioi..nå fikk jeg nesten litt hodepine, når jeg tenker på alt som skal gjøres... Men så er det jo så innmari kos alt sammen og :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...