Gjest Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Ikke jobbe mer i år, tralalalaaa, bare kose meg.. tralalalaaaa snart er det enda mer jul tralalala men jeg har ferie hmhmhmhhhhmmmmmmtralalaaa
julesklia Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Høres deilig ut. Ferie og helg har plutselig fått en annen mening for meg også.
Willemo Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 God jul. Jeg drar bare på jobbehelg som varer til søndag kl. 22 og så leser jeg til eksamen sånn innimellom, og så blir det sikkert jul engang for meg og.
ragna Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 i den anledning vil jeg komme med en vits jeg lærte av 5-åringen; det var en gang en kamel og en elefant så spurte elefanten: hvorfor har du "tattene" på ryggen? så spurte kamelen: hvorfor har du "tissefanten" rett i trynet? djizez ;D
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Jeg bedreiv ord i høy hastighet og håper de ble mange og ugjennomtrengelige nok til å dekke over det store hullet i midten, hehe.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Oh yes, det er der jeg har min styrke. Og etter siste ukas pes er det faktisk kos å rydde huset og skifte sengetøy til og med, og så skal vi på kosebesøk etterpå. Og i helga kan jeg kanskje endelig få klipt og limt og mekka julekort, og da snakker vi ordentlig papirklipp, ikke photoshop... Planer for helga, da?
Dronningen! Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 Det hørtes koselig ut, kan jeg overnatte hos deg i nytt sengetøy? I helgen jobber mannnen så alt ligger på meg.... I dag kommer nevøen min på 1 1/2 år, tantes lille gullklump, i morgen skal vi bake pepperkaker og søndag skal vi kose oss med julegavelaging! Svisj - så var det mandag igjen:o)
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Julehelging, jeg tror det kanskje blir litt laging av noe spiselig her i helga også...
KaMa Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Ikke bare har du juleferie, men du har PM også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå