Meg og bøllegutta!! Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Etter åha sjekket litt rundt på nettet så tror jeg at jeg har prestert å bestille Norges dyreste julekort . ) haha........... Betaler 22 kr pr kort!!! Ser jo nå at du kan få kort helt ned til 3 kr pr stk!!! Det blir veldig fint da. Stor kvadratisk dobbelt kort med 3 bilder av gutta............. Hva har dere betalt for deres?
*smula* Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Oi, det var dyrt ja, men de høres fine ut. Vi skriver ut bildet selv og limer det på kartong. Og med litt pynt. Vips så har vi fine julekort. Har ikke regnet på hva det vil koste. For det meste av utstyret har vi fra før.
Blue Lady Skrevet 7. desember 2007 #4 Skrevet 7. desember 2007 hehe, kjøpte på Fame til 40 kr pr kort vi Ett skikkelig kupp ja.. Men det var så mange fine bilder at vi måtte bare.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #5 Skrevet 7. desember 2007 13 kr pr stk, fra sponland.no Men vi bestilte 36 stk, tror det er dyrere om vi bestiller færre. Og så kommer det 11 kroners frimerke med bilde av jr i tillegg da :-) Kortene er et collage med tre ulike bilder og litt englemotiver. Plass til å skrive under, de er også kvadratiske.
*Rutletutt* Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Er vel fra kortshop det da;o) Bestilte takkekort derfra - kjempeflotte kort og god service! Blir nok noen billigere julekort, ja;o)
*Rutletutt* Skrevet 7. desember 2007 #7 Skrevet 7. desember 2007 Hvor lang leveringstid er det hos sponland, Martinmamma
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. desember 2007 #8 Skrevet 7. desember 2007 Bestilte hos Sponland vi også Dagen etter at bestillingen var bekreftet, lå kortene i postkassa!!!!
*Rutletutt* Skrevet 7. desember 2007 #9 Skrevet 7. desember 2007 Oj, ikke noe å si på det, nei. Må få tatt bilder snart vi, her er guttungen syk, så tenkte å vente til han var frisk igjen....
snartmammapåny Skrevet 7. desember 2007 #10 Skrevet 7. desember 2007 bestilte fra vistaprint.no 6,68kr per kort Kolage med 5 bilder på kortet med konvolutter.
prinsessemor123 Skrevet 7. desember 2007 #11 Skrevet 7. desember 2007 Har bestilt på Japan foto 2,99 pr. stk. Ikke de flotteste, men i år måtte økonomien komme først desverre:-) Prøver å tenke at det uansett er bildet av prinsessen min og teksten jeg skriver på som er det viktigste.
Hot Midget ! Skrevet 7. desember 2007 #12 Skrevet 7. desember 2007 Lagde selv i photofiltre og sendte inn som vanlig fremkalling til elkjop. Toppkvalitet og kjempefine:-) Pris: 20 kr for 25 kort!! INKLUDERT frakt!! *dritfornøyd*
celodi Skrevet 7. desember 2007 #13 Skrevet 7. desember 2007 Vi tok bilder på obs vi..Betalte 294kr.for 30 stk med konvolutter.. Kjempe fornøyd..Synes det blir helt annen kvalitet når en fotograf tar bildet..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. desember 2007 #14 Skrevet 7. desember 2007 fra kortshop og har vel betalt det samme som deg. fnis.
Mayken Skrevet 7. desember 2007 #15 Skrevet 7. desember 2007 Japanfoto. 2.99 pr.stk inkludert konvolutt. Syntes de var helt greie jeg. Brukte fotoknudsen i fjor, og da ble prisen den dobbelte. Når man skal sende ut 60 julekort har prisen ganske mye å si.
Gjest Skrevet 7. desember 2007 #16 Skrevet 7. desember 2007 Vi også fikk dem dagen etter bekreftet bestilling. Tok bare en time å få "forslaget" vårt i innboksen også.
Ravna Skrevet 7. desember 2007 #17 Skrevet 7. desember 2007 Japanfoto. Finnes sikkert de som er lekrere, men jeg synes da de var helt greie. Jeg har stor familie og skal sende 40 julekort, og medregnet porto blir det så dyrt at jeg får klare meg med billigste alternativ.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #18 Skrevet 7. desember 2007 Er fra kortshop ja : )!! Skikkelig bra service der . Fikk kortet sendt på mail for korrektur, og har blitt litt mailer frem og tilbake for å få det fineste kortet!! Tror det blir kjempefint da : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå