Gå til innhold

Jeg vil føde nå......


...venter...

Anbefalte innlegg

Ser at det er så mange her inne som har fødselshistorier å legge ut. Veldig kjekt å se, men selv blir jeg bare mer og mer lei av å vente. Har ikke termin før den 20, men er veeeeldig klar for fødsel nå. Det er så tungt, og travelt med "storesøster" på 15 måneder, juleforberedelser og alt annet. Hadde vært så kjekt å treffe den lille nå.

 

Andre som tenker det samme...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg tenker definitivt det samme! Jeg har termin 28ende desember, men magen begynner å bli meget stor og tung, og vesla kan komme nå.. Er 37 uker i dag, så det hadde ikke vært noen fare om ho faktisk kom.. så hadde jeg sluppet å være på sykehuset evnt i jula..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er klar for og føde nå. begynner og bli lei av og gå rundt med stor mage. har termin den 20 jeg også. så er jo en mulighetat det skjer noe snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også har termin den 20:)

er dritlei av å ikke få på meg de klærne jeg vil,og ikke minst shoppe klær til meg selv!

gler meg til den lille tassen kommer,da alt har vært klart nå i flere uker...

har bare noen få julegaver igjen, thats it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå venter jeg veldig. Har termin til søndag, men trodde virkelig at fødsel var i gang på mandag, etter noen kraftige rier :0). Men det stoppet opp igjen, hadde en del kynere tirsdag men så helt rolig. Isj, etter det blei jeg utålmodig ja!!

Kom ut nå ,lille skatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, termin 17'e, og har ei på 16 mndr hjemme som har krutt i seg... :)

 

Hadde vært litt enklere uten magen som bare setter sperrer:p

Men men... Får bare vente til han er klar til å komme ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...