Gå til innhold

Hva er babyene deres redd for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 9 mnd. er ganske redd for høye lyder av alle slag. Spesielt hvis andre barn hyler/snakker høyt. Han er også redd støvsugeren, mixeren og vaskemaskina.. Men han er jo så nysgjerrig da, å når han får se, så blir han kjemperedd. Hehe han er jo søt da=)

Han har ingen søsken.. Jeg lurer på om det kan ha litt med det å gjøre, at han ikke er vant med høye lyder og bråk..

Noen andre med babyer som er redde for div. ting? Har dem evt. søsken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er redd for håndstøvsugeren, men ikke den store(som bråker mye mere) støvsugeren. Rart! Han liker heller ikke å være i butikker, for mange inntrykk kanskje, ser ut som han blir litt redd.

Skrevet

Han er redd for farmora si, hehe. Ser henne så sjelden...

Skrevet

gutten min på 4,5 mnd er redd for dusjen, synes nok det blir for bråkete når han ligger på stellebordet og pappa dusjer ved siden av.

og så begynner han å gråte når det er bråkete, mange mennesker osv. og når andre babyer gråter.

han har ikke søsken og er nok ikke vant til så mye bråk nei.

Skrevet

min gutt på snart 4mnd er redd for mørket.. hvis vi slukker lyset mens han er våken begynner han å hylskrike, men så fort vi slår det på igjen blir han stille

Skrevet

Mini på 4 mnd blir veldig redd når folk snufser, nyser eller hoster. Da ser du bare underleppa begynner å dirre også setter gråten inn.

Når folk hikker derimot ... det er visst veeeeldig artig, så da begynner han å le, også får han også hikke :-)

Mini har ingen søsken.

Skrevet

Vår gutt er også redd for høye lyder. Han er heller ikke særlig begeistret for fremmede mennesker.

Han er 6 mnd, og har ingen søsken.

Skrevet

Lille Julebop er 6,'5mnd og redd for støvsugeren. Hun har heller ingen søsken og ble veldig redd for barnelyder før, men jeg har begynt å ta henne med i Åpen barnehage et par ganger i uka så hun har blitt litt bedre vant. Hun takler fortsatt ikke at de gråter men nå er det bare stas om de roper litt:)

Hun er forresten også litt redd for farmor og farfar men det ser ut til å gå seg til litt.

Skrevet

Varierer veldig. Han kan tåle støvsugeren en dag, også hyler han den neste. Kommer nok an på dagsformen.

Det han ikke liker, er at jeg øver på instrumentet mitt. (spiller i korps). Da hyyyyler han!

Ogsåp kan han bli redd om en baby i nærheten skriker skikkelig. Da blir det litt sympati-grining.

Skrevet

Vedovnen når jeg legger på ny ved! Flammer og nifse lyder for en 7 måneder gammel baby! ;-)

Skrevet

Gutten min som er 9 mnd. er redd for katten på barnetv, barnas superjul!

Skrevet

Milla på 4 mnd er også redd for høye, skarpe lyder. Hun har en bror på snart 3 år...så her blir det mange høye lyder kan du si;o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...