Mamma+2 Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Hei!' ' Har noen av Dere erfaring med hvor man kan få "forholdsvis" rimelig forbrukslån som alenemor.....jeg har forsåvidt grei inntekt.....overgangsstønad + at jeg går på rehabilitering + hjelpestønad så det utgjør vell ca 14000.- i mnd + barnetrygd og barnebidrag.( men så lenge jeg er på rehabilitering så er det få som godtar meg som låner og har ingen medlåner da jeg er alenemor...) Men jeg har pr i dag 2 lån som ikke akkurat er så gunstig rente på....de er totalt på 70 000.- Noen som aner hvor jeg kan søke????
Matja Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Du har allerede 2 forbrukslån på tilsammen 70 000 og så vil du ha mer i lån?? Jaja, da er det vel bare å snakke med banken da, eller gi seg hen til kreditorene og Citibank! Tror jeg ville brukt de pengene jeg hadde og betalt ned lånet mitt før jeg tok mer lån, men det er jo min vurdering da.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #3 Skrevet 7. desember 2007 Jeg forsto det slik at hun mente at hun skulle flytte lånene får å få bedre rente.
Mamma+2 Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 Det er ikke så lett ¨å få lån i en vanlig bank uten kausjonist....det er det som gjør det så vanskelig. havnet dårlig ut økonomisk etter skilsmissen som eg nå prøver å få orden på. Har betalt ned lån med 90 tusen ....så det er jo over halvparten...men vil gjerne bli kvitt det på en gunstigere måte.
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Litt "off-topic" her men, Er du fra Lier? Det er jeg også..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå