Gå til innhold

Kosemamsen og andre med astmabarn..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Man får kjøpt en lue på apoteket til disse barna.

Hva het den igjen da, jonas lue.

 

Har dere forsøk det?

 

Det er jo supert for ungene å være ute.

 

Har en gutt som bør unngå den verste kulden pga. hjerte og lunger, men med riktig utstyr er alt mulig ;-)

 

Tror absolutt han har godt av å komme seg ut i været han også så sant man tar forhåndsregler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på om jeg skal kjøpe det til Lucas. Men vet ikke om han vil bruke det...

Han tåler kald luft dårlig.

Skrevet

antar jo da at de allerede er på bricanyl/ ventoline og evt. flutide.

Skrevet

Hvor gammel er han?

Skrevet

Vil berre tipse om at astmabarn (dersom dei har kuldeastma) har krav på å få denne gratis fra hjelpemiddelsentralen. Du må da søke gjennom trygdekontoret og ha legeerklæring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...