Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. desember 2007 #1 Skrevet 7. desember 2007 Man får kjøpt en lue på apoteket til disse barna. Hva het den igjen da, jonas lue. Har dere forsøk det? Det er jo supert for ungene å være ute. Har en gutt som bør unngå den verste kulden pga. hjerte og lunger, men med riktig utstyr er alt mulig ;-) Tror absolutt han har godt av å komme seg ut i været han også så sant man tar forhåndsregler.
Blue Lady Skrevet 7. desember 2007 #2 Skrevet 7. desember 2007 Lurer på om jeg skal kjøpe det til Lucas. Men vet ikke om han vil bruke det... Han tåler kald luft dårlig.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2007 antar jo da at de allerede er på bricanyl/ ventoline og evt. flutide.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2007 Hvor gammel er han?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. desember 2007 http://www.naaf.no/Documents/Brosjyrer/NAAF%20jonas%20brosjyre_2007.pdf http://www.naaf.no/en/Om_Naaf/ De har masken / luen på apoteket.
trollmamma Skrevet 7. desember 2007 #6 Skrevet 7. desember 2007 Vil berre tipse om at astmabarn (dersom dei har kuldeastma) har krav på å få denne gratis fra hjelpemiddelsentralen. Du må da søke gjennom trygdekontoret og ha legeerklæring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå